eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiDostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Mińsk Mazowiecki: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 407400 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 5 , ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 758 29 57, faks 0-25 759 65 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp5minskmaz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 pakietów (części): Pakiet 1-dostawa mięsa i jego wyrobów, Pakiet 2-dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich, Pakiet 3-dostawa ryb, Pakiet 4-dostawa świeżych warzyw i owoców, Pakiet 5-dostawa produktów spożywczych, Pakiet 6-dostawa produktów garmażeryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: 1) odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, 2) odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, 3) odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, 4) odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1, 15.42.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.89.40.00-1, 15.81.21.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, wymagane jest posiadanie doświadczenia w realizacji zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy,formularz cenowy (pakiet 1 - pakiet 6), oświadczenie o aktualnych badaniach dla celów sanitarno-epidemiologicznych, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oferowanych produktów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp5minskmaz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego ul. Młaopolska 11 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego ul. Młaopolska 11 05-300 Mińsk Mazowiecki - Sekretariat (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - dostawa mięsa i jego wyrobów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie mięsa i jego wyrobów w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przez okres od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. z przerwą w okresie ferii zimowych, letnich przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.14.00-9, 15.11.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie drobiu i wyrobów drobiarskich w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przez okres od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. z przerwą w okresie ferii zimowych, letnich przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - dostawa ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie ryb w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przez okres od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. z przerwą w okresie ferii zimowych, letnich przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - dostawa świeżych warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie świeżych warzyw i owoców w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przez okres od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. z przerwą w okresie ferii zimowych, letnich przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1, 15.33.11.00-8, 15.51.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - dostawa produktów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie różych produktów spożywczych w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przez okres od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. z przerwą w okresie ferii zimowych, letnich przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.87.00.00-7, 15.89.33.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - dostawa produktów garmażeryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie wyrobów garmażeryjnych w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego przez okres od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. z przerwą w okresie ferii zimowych, letnich przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00-1, 15.81.21.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.