eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrczModernizacja wraz z unowocześnieniem wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrczu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Dobrcz: Modernizacja wraz z unowocześnieniem wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrczu.
Numer ogłoszenia: 407424 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365078 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wraz z unowocześnieniem wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrczu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja wraz z unowocześnieniem wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrczu 2. Zakres opracowania obejmuje: - termomodernizację elewacji budynku w części związanej z funkcjonowaniem GOK, - remont głównego zespołu wejściowego do GOK polegający na wymianie konstrukcji murowanej wysuniętej przed lico budynku na konstrukcję fasadową z zachowaniem istniejących gabarytów. Konstrukcja posadowiona będzie na istniejącym fundamentowaniu. - dobudowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych do istniejącego zespołu wejściowego od strony południowej, - dobudowę podestu wejściowego od strony Pd.-wschodniej w obrębie głównego wejścia do części administracyjnej GOK, - remont pokrycia dachu, - remont części pomieszczeń GOK wraz z unowocześnieniem wyposażenia. - wyposażenie dodatkowe sali i kuchni : - stół konferencyjny składany - 20 szt., - patelnia elektryczna - 1 szt., - regał narożny - 1 szt., - regał wolnostojący - 1 szt., - suszarka - 2 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale III siwz Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej -technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót jest obowiązkowy do ustalenia ceny za wykonanie przedmiotu umowy na potrzeby wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał i umieścił w miejscu realizacji operacji tablicę informacyjną o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974-2006 oraz z warunkami określonymi w księdze wizualizacji znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, lecz nie później niż do dnia odbioru wykonanych robót. Treść tablicy pamiątkowej należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest kodem wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV jako: 45000000-7 roboty budowlane, 39290000-1 wyposażenie różne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AS-BUD Sławomir Górka, ul. Bydgoska 6, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441209,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499987,73

  • Oferta z najniższą ceną: 499987,73 / Oferta z najwyższą ceną: 611805,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.