Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Legnica: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników Oddziału ZUS w Legnicyi w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy
Numer ogłoszenia: 407476 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników Oddziału ZUS w Legnicyi w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników Oddziału ZUS w Legnicyi w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań tj.: a) Zadanie nr 1 - dot. badań pracowników w Legnicy, b) Zadanie nr 2 - dot. badań pracowników w Lubinie (w tym BT Polkowice), c) Zadanie nr 3 - dot. badań pracowników w Jaworze, d) Zadanie nr 4 - dot. badań pracowników w Złotoryi, e) Zadanie nr 5 - dot. badań pracowników w Głogowie (w tym BT Góra), f) Zadanie nr 6 - dot. badań pracowników w Bolesławcu (w tym TI Lwówek Śląski). Szacunkowa wartość całości zamówienia 82.229,00 zł brutto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy. 2) Zmiany danych teleadresowych. 3) Zmiany informacji podanych w załączniku nr 2 do umowy. 4) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje mozna odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników Oddziału ZUS w Legnicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań: I. Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu - 355 szt. 2.Morfologia krwi + rozmaz -355 szt 3.OB.- 130 szt. 4.Lipidogram (cholesterol całkowity, trójglicerydy frakcje cholesterolowe) - 100 szt. 5.ASPAT, ALAT - 5 szt. 6.GGTP -5 szt. 7.Fosfataza alkaliczna - 5 szt. 8.Poziom cukru we krwi - 100 szt. II. Badanie profilaktyczne 1.Orzeczenie lekarza ( w tym:a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika,b) badanie osłuchowe,c) pomiar ciśnienia tętniczego,d) wizus wzroku- 355 szt. 2 Orzeczenie lekarza dla osób kierujących pojazdami -7 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1.Badanie u okulisty:a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym 250 szt. 2.Konsultacja u specjalistów a) laryngolog, - 10 szt. b) dermatolog - 40 szt. c) neurolog - 10 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1.Spirometria - 60 szt 2.RTG klatki piersiowej - 60 szt. 3.EKG z opisem -100 szt. V. Dodatkowe badania 1.Badania psychologiczne kierowców - 10 szt. 2.Badanie psychologiczne związane z pracą na wysokości pow. 3 m. - 2 szt. Wartość szacunkowa zadania 37.695,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników w Lubinie (w tym BT Polkowice).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań: I. Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu -73 szt. 2.Morfologia krwi + rozmaz -73 szt. 3. OB. -60 szt. 4. Lipidogram (cholesterol całkowity, trójglicerydy frakcje cholesterolowe)-50 szt. Poziom cukru we krwi -50 II. Badanie profilaktyczne 1. Orzeczenie lekarza (w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego,d) wizus wzroku -73 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1. Badanie u okulisty:a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym -60 szt. Konsultacja u specjalistów a) laryngolog 8 szt. b) neurolog -8 szt. IV Badanie diagnostyczne 1. Spirometria -8 szt. 2. RTG klatki piersiowej -8 szt. 3. EKG z opisem -40 szt. Wartość szacunkowa zadania 7.566,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników w Jaworze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań: I. Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu -55 szt. 2. Morfologia krwi + rozmaz -55 szt. 3. OB. -40 szt. 4. Lipidogram (cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe)-35 szt. 5. Poziom cukru we krwi -35 szt. II. Badanie profilaktyczne 1. Orzeczenie lekarza (w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku) -55 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1.Badanie u okulisty: - badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym -55 szt. Konsultacja u specjalistów a) laryngolog -8 szt. b) neurolog -8 szt. IV Badanie diagnostyczne 1. Spirometria -6 szt. 2. RTG klatki piersiowej -6 szt. 3. EKG z opisem -35 szt. Wartość szacunkowa zadania 5.653,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników w Złotoryi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań: I. Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu -80 szt. 2. Morfologia krwi + rozmaz -80 szt. 3. OB. -85 szt. Lipidogram ( cholesterol całkowity, trójglicerydy frakcje cholesterolowe) 45 szt. 4. Poziom cukru we krwi -60 szt. II. Badanie profilaktyczne 1. Orzeczenie lekarza (w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika,b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku) -80 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1. Badanie u okulisty:a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym -70 szt. Konsultacja u specjalistów a) laryngolog -10 szt. b) neurolog -10 szt. IV Badanie diagnostyczne 1. Spirometria -7 szt. 2. RTG klatki piersiowej -7 szt. 3. EKG z opisem -40 szt. Wartość szacunkowa zadania 10.742,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników w Głogowie (w tym BT Góra).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań: I. Badania laboratoryjne 1. Badanie - ogólne moczu -95 szt. 2. Morfologia krwi + rozmaz -95 szt. 3. OB. -90 szt. 4. Lipidogram (cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe)-65 szt. 5. Poziom cukru we krwi -70 szt. II. Badanie profilaktyczne Orzeczenie lekarza (w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku) -95 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1. Badanie u okulisty:a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym -80 szt. Konsultacja u specjalistów a) laryngolog -8 szt. b) neurolog -8 szt. IV Badanie diagnostyczne 1. Spirometria -9 szt. 2. RTG klatki piersiowej -9 szt. 3. EKG z opisem -50 szt. Wrtość szacunkowa zadania 10.305,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników w Bolesławcu (w tym TI Lwówek Śląski).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań: I. Badania laboratoryjne 1. Badanie - ogólne moczu -75 szt. 2. Morfologia krwi + rozmaz -75 szt. 3.OB -55 szt. 4. Lipidogram (cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe) -55 szt. 5. Poziom cukru we krwi -55 szt. II. Badanie profilaktyczne 1 Orzeczenie lekarza (w tym:a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku) -75 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1. Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym-65 szt. Konsultacja u specjalistów a) laryngolog -8 szt. b) neurolog -8 szt. IV Badanie diagnostyczne 1. Spirometria -10 szt. 2.RTG klatki piersiowej -10 szt. 3. EKG z opisem -55 szt. Wartość szacunkowa zadania 10.268,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Przebudowa 11 lokali mieszkalnych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki medycznej dla pracowników Centrum e- Zdrowia oraz członków ich rodzin
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników OPI PIB oraz członków ich rodzin.
- Grupowa opieka medyczna pracowników wraz z medycyną pracy
- frankcjonowanie polskiego świeżo mrożonego osocza w celu otrzymania koncentratów czynników krzepnięcia VIII i IX, immunoglobuliny do stosowania dożylnego oraz roztworów albuminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.