Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Wielka Wieś: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Wielka Wieś w roku 2008
Numer ogłoszenia: 40772 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, Wielka Wieś 80, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, fax 012 4191705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Wielka Wieś w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Wielka Wieś w roku 2008 Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik niniejszej dokumentacji stanowiący jeden z elementów obliczenia ceny ryczałtowej przedmiotu zamówienia. 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1). Montaż urządzeń oświetlenia ulicznego w zakresie ustalonym w specyfikacji - przedmiarze robót stanowiącym załącznik niniejszej dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej: A - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Giebułtów - droga gminna K601446 obejmująca dz. nr 434/2 i 433 w Giebułtowie, B - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Giebułtów - droga gminna K601447 obejmująca dz. nr 329 i 416/2 w Giebułtowie, C - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Modlnica ul. Lipowa - droga gminna wewnętrzna obejmująca dz. nr 401 i 349 w Modlnicy, D - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Modlniczka - droga gminna K601466 obejmująca dz. nr 195, 143, 218, 437, 436/2, 436/1, 435, 430/2, 430/1, 217, 216, 215, 214, 212, 211 i 269/1 w Modlniczce, E - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Modlnica ul. Sportowa - droga gminna wewnętrzna dz. nr 230 w Modlnicy, F - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Modlnica ul. Św. Wojciecha - droga gminna dz. nr 616/2, 617/2, 640, 621/2, 623/2, 624/1 w Modlnicy, G - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Prądnik Korzkiewki (Droga Skalska) - droga gminna dz. nr 264 i 34 w Prądniku Korzkiewskim, H - rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wierzchowie - droga gminna dz. nr 362, 381, 56/9, 56/8, 263/1, 265 i 272 w Wierzchowiu I - budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Modlniczka (Skotnica), obręb Modlniczka na działkach nr. 1, 2/4, 8/5, 9/3, 7/4, 8/1, 9/5, 10, 269 - gmina Wielka Wieś J - remont oświetlenia ulicznego w miejscowości Tomaszowice (Pod Brzezie) na działkach nr. 413, 458, 465, 466/1470, 473, 401, 400, 399, 397, 398, 380, 381 K - budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wielka Wieś (Pietrasówka) obręb Wielka Wieś nr. Dz. 450/6, 450/9, 448/9, 448/7, 448/8, 447/5, 447/4, 447/3, 446, 445/2, 445/1, 444, 443, 442, 441, 440, 419, 416/1, 352, 415 2) Aktualizacja wykazów rozbudowanej sieci oświetlenia na terenie Gminy Wielka Wieś z Zakładem Energetycznym. 3) Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do zmian umów na konserwację i dostawę energii do nowych punktów świetlnych. 4)Odbiór techniczny przez Zakład Energetyczny i Zamawiającego przedmiotu zamówienia . 5)Uruchomienie oświetlenia wraz z dokonaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i powiadomień. 2.Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 3.Z warunkami organizacyjno-technicznymi występującymi na budowie, Wykonawca winien zapoznać się przed podaniem ceny ofertowej. 4.Wykonawca w kalkulacji ceny przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Oferta określa typ oprawy wraz ze źródłem światła oraz producenta oprawy. 5.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane prace to 2 lata liczony od daty odbioru końcowego. 6.Wykonawca winien posiadać doświadczenie zawodowe i potencjał techniczny wystarczający do wykonywanych prac. 7.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie koordynatorem i inspiratorem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń wynikających z polskiego ustawodawstwa niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie publiczne poniżej 5.150.000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania, ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w dokumentacji przetargowej oraz wykonawca musi: a)wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót. b)mieć w dyspozycji personel: -1kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy oświetlenia ulicznego , - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.. c)mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie analizy załączonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI /dot. wykonawcy/: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne. 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne /Dz. U. z 2006r. 87 poz.605/ 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, lat praktyki zawodowej oraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność) oraz gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: -jeden kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy oświetlenia ulicznego , - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. /Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierownika budowy /. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, na załączniku Nr 4 zatytułowanym Potencjał techniczny, z udokumentowaniem źródeł pozyskania lub opis wyposażenia technicznego firmy. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku Nr 5 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: co najmniej 1 robota. Za zadania tożsame uważać się będzie budowę lub remont, oświetlenia ulicznego 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. W załączniku nr 6 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza zał. nr 6 do oferty z adnotacją nie dotyczy 12. Gwarancja na wykonane roboty objęte zamówieniem na załączniku Nr 7. 13. Podpisany projekt umowy . 14 Harmonogram wykonania robót 14. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Konstytucji 3 Maja.
- Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176+025
- Sala gimnastyczna wraz z zapleczem i łącznikiem przy istniejącej Szkole Podstawowej w Kruklankach z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
- "Budowa, rozbudowa ulic: Olimpijskiej, Litewskiej i Konopnickiej wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Konopnickiej w m. Drohiczyn"
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.