eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekwynajem kabin sanitarnych wraz z pełnym serwisem na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Włocławek: wynajem kabin sanitarnych wraz z pełnym serwisem na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r
Numer ogłoszenia: 407840 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o. , ul. Ptasia 2a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4135590, faks 054 4135590 w. 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzadca.wloclawek.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem kabin sanitarnych wraz z pełnym serwisem na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem kabin sanitarnych wraz z pełnym serwisem na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r - 23 sztuki. Na zakres zamówienia składa się wykonywanie usługi polegającej na ustawieniu kabin, opróżnianiu zbiorników z fekaliami oraz myciu i dezynfekcji kabin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.480,00zł ( dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt złotych 00-100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. gwarancjach bankowych c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824.) 4.Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. O OKR Łódź nr 14132014492736341220000049 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG wynajem kabin sanitarnych wraz z pełnym serwisem na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r Dowód wpłaty wadium należy dołączy do oferty(oryginał lub potwierdzoną kopię) Poręczenia i gwarancje należy dołączyć do oferty ( oryginał) 5. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: upłynie termin związania ofertą zostanie zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, o który mowa w art. 46 ust. 4A Prawo zamówień publicznych. UWAGA: wadium w niesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego ( pkt 8 i 9). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferent zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1- 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1pkt. 1-10 i ust. 2 pkt 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3.wykażą dysponowanie minimum jednego samochodu do przewożenia nieczystości płynnych. 4.posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Miasta Włocławek, 5. złożą ofertę, sporządzoną zgodnie ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 6. złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków: spełnia , nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2.wyceniony i podpisany formularz cenowy - sporządzony na podstawie formularza cenowego - zał. A do oferty i SIWZ, 3.podpisany wykaz nieruchomości zał. B do oferty i SIWZ, 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do oferty i SIWZ, 5. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zmówień publicznych - zał. nr 4 do oferty i SIWZ, 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do oferty i SIWZ, 6a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie( zał. 5 do oferty i SIWZ) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 6 do oferty i SIWZ 7a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie ( zał. nr 6 do oferty i SIWZ) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 7 do oferty i SIWZ, 9.zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 2 do oferty i SIWZ, 10.koncesja lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Miasta Włocławek, 11.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wszystkich wykonawców będących wspólnikami. 12. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13.upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów np. z odpisu rejestru lub zaświadczenia. 14.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadca.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządzanie i Obrót Nieruchomościami - Zarządca Spółka z o.o. ul Ptasia 2a 87-800 Włocławek pok. nr 27...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarządzanie i Obrót Nieruchomościami - Zarządca Spółka z o.o. ul Ptasia 2a 87-800 Włocławek pok. nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.