eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa urządzeń stomatologicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Poznań: Dostawa urządzeń stomatologicznych.
Numer ogłoszenia: 407874 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Bukowska 70, 60-812 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumstomatologii.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń stomatologicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia :Dostawa urządzeń stomatologicznych. 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1: Końcówki stomatologiczne do unitów stomatologicznych KaVo - noski do strzykawko - dmuchawki 3 - F nowego typu szt. 21 - kątnice 2068 LHC szt. 21 - turbiny 660 B szt. 21 3.2 Dane charakteryzujące instrumenty: Noski do strzykawko - dmuchawki 3-F nowego typu. Kątnica INTRAcompact LUX 2068 LHC Kątnica z główką na mikrosilnik ze światłem zapewniający 25000 lux w miejscu pracy, dwukanałowy spray, system zmiany wiertła push-button, przełożenie 1:1 , sterylizacja do 135oC, powierzchnia-HygienicGrip, wyjście typu INTRA Turbina SUPERtorque LUX 660 B Turbina montowana na wszystkie szybkozłączki MULTIflex: - duża główka ze światłem zapewniający 25000 lux w miejscu pracy, moc min.18 W, głośność mniejsza/równa 62 dB, system zmiany wiertła- push/button, czterodrożny spray, łożyska ceramiczne, nachylenie główki 100 stopni, kąt rękojeści 18 stopni, Wysokość główki: 14.8 mm Średnica główki: 12.5 mm Siła trzymania wiertła: 32 N sterylizacja do 1350 C, powierzchnia-HygienicGrip Możliwość mycia i dezynfekcji termicznej ( 93oC - 10 min ) w myjkach dezynfektora. Możliwość sterylizacji parowej do 135oC. Parametry techniczne podanych końcówek stomatologicznych muszą być kompatybilne z posiadanymi przez Centrum unitami stomatologicznymi KaVo. 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 : Przyrząd do wykrywania próchnicy i wczesnych zmian próchnicowych typu DIAGNOdent pen 2190 . Przyrząd do wykrywania próchnicy na powierzchniach żujących, w bruzdach i w przestrzeniach międzyzębowych, we wczesnym stadium rozwoju, na powierzchniach zębów: stycznych, zgryzowych, gładkich. Wymagania - długość ok. 220 mm - średnica ok. 32 mm - masa 110 g - napięcie 1,5 V 1 ogniwo Mignon alkaliczne LR 6 - wydajność diody laserowej < 1 mW - długość fal diody laserowej 655 nm - natężenie promieniowania diody podczerwieni <140mW/sr - klasa ochrony IPXO cechy - szybka ,łatwa i bezbolesna diagnostyka próchnicy. - 90% skuteczność w wykrywaniu zmian próchnicowych, nawet na poziomie demineralizacji szkliwa. - wynik badania pokazywany w formie audiowizualnej. - zasilanie bateryjne, bezprzewodowy, nie wymaga dodatkowych instrumentów Możliwość mycia i dezynfekcji termicznej ( 93oC - 10 min ) w myjkach dezynfektora. Możliwość sterylizacji parowej do 135oC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym- wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik Nr 1 A.2) Wzór umowy - załącznik Nr 2 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 3 B.6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. lub oświadczenie o nie posiadaniu takiego obowiązku - załącznik Nr 4 B.7) Oświadczenie z art.44 PZP - załącznik Nr 5 B.8) Oświadczenie z KK - załącznik Nr 6 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B 1 i B 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego : - Certyfikat CE - dla wyrobów medycznych dołączyć dokumenty dopuszczające wyrób do użytkowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.04.2004r. - instrukcję użytkowania w języku polskim - katalog firmowy lub opis potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych - karty gwarancyjne z chwilą dostarczenia urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumstomatologii.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Stomatologii UM w Poznaniu ul.Bukowska 70 60-812 Poznań nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Bukowska 70 60-812 Poznań sekretariat pok.nr422 IV p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Końcówki stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki stomatologiczne do unitów stomatologicznych KaVo - noski do strzykawko - dmuchawki 3 - F nowego typu szt. 21 - kątnice 2068 LHC szt. 21 - turbiny 660 B szt. 21.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrząd do wykrywania próchnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do wykrywania próchnicy i wczesnych zmian próchnicowych typu DIAGNOdent pen 2190 . Przyrząd do wykrywania próchnicy na powierzchniach żujących, w bruzdach i w przestrzeniach międzyzębowych, we wczesnym stadium rozwoju, na powierzchniach zębów: stycznych, zgryzowych, gładkich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.