eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Wrocław: DOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 407890 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych do Biblioteki Głównej Politechniki Wrocławskiej i Ośrodka Informacji Naukowo - Technicznej (BG i OINT) Politechniki Wrocławskiej określonych w niżej wymienionych zadaniach: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2013 roku i/lub dotyczących 2013 roku według załącznika 1 do SIWZ (Wykaz 1 i Wykaz 2). - wg kodu CPV: 22212000-9 - czasopisma. ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2013 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych. ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2013 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych. 2. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik: -nr 4a do SIWZ dla zadania nr 1, -nr 4b do SIWZ dla zadania nr 2, -nr 4c do SIWZ dla zadania nr 3. 3. Termin wykonania dla zadania nr 1 - umowa zawarta będzie na okres od 01.01.2013r. do 30.09.2014r. i obejmować będzie czasopisma zagraniczne i bazy danych wydane w 2013r. lub/i dotyczące roku 2013. Będzie to dostawa ciągła, obowiązująca przez okres trwania prenumeraty (umowy), do momentu dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich zamówionych numerów czasopism i baz danych, wydanych w 2013r. lub/i dotyczących roku 2013 dla potrzeb BG i OINT. 4. Termin wykonania dla zadania nr 2 i 3 od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 72.32.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: Dotyczy Zadania nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (prenumeraty) zagranicznych czasopism naukowych w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V 1. A,B SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, b) wypełnionego formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 5 do SIWZ, c) wypełnionej kalkulacji cenowej- Załącznik nr 1b - dotyczy zadania nr 1 do SIWZ. 2) Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów. 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia i aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia, w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć (w szczególności: zaprzestanie wydawania tytułu przez Wydawcę, połączenie tytułów lub ich rozdzielenie, zmiany nośnika czasopisma lub bazy itp.) - dotyczy zadania 1. b) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w szczególności: zmiana tytułu czasopisma, połączenie tytułów lub ich rozdzielenie, zmiana nośnika czasopisma lub bazy - dotyczy zadania 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy: w siedzibie BZP, mailem lub pocztą - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej (siedziba BZP), ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2013 roku i/lub dotyczących 2013 roku według załącznika 1 do SIWZ (Wykaz 1 i Wykaz 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2013 roku i/lub dotyczących 2013 roku według załącznika 1 do SIWZ (Wykaz 1 i Wykaz 2). - wg kodu CPV: 22212000-9 - czasopisma. 2. Termin wykonania dla zadania nr 1 - umowa zawarta będzie na okres od 01.01.2013r. do 30.09.2014r. i obejmować będzie czasopisma zagraniczne i bazy danych wydane w 2013r. lub/i dotyczące roku 2013. Będzie to dostawa ciągła, obowiązująca przez okres trwania prenumeraty (umowy), do momentu dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich zamówionych numerów czasopism i baz danych, wydanych w 2013r. lub/i dotyczących roku 2013 dla potrzeb BG i OINT. 3. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik nr 4a do SIWZ dla zadania nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2013 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2013 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik nr 4b do SIWZ dla zadania nr 2. Termin wykonania dla zadania nr 2 od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2013 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2013 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych 2. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik: nr 4c do SIWZ dla zadania nr 3. 3. Termin wykonania dla zadania nr 3 od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.