Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Wrocław: DOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 407890 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych do Biblioteki Głównej Politechniki Wrocławskiej i Ośrodka Informacji Naukowo - Technicznej (BG i OINT) Politechniki Wrocławskiej określonych w niżej wymienionych zadaniach: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2013 roku i/lub dotyczących 2013 roku według załącznika 1 do SIWZ (Wykaz 1 i Wykaz 2). - wg kodu CPV: 22212000-9 - czasopisma. ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2013 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych. ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2013 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych. 2. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik: -nr 4a do SIWZ dla zadania nr 1, -nr 4b do SIWZ dla zadania nr 2, -nr 4c do SIWZ dla zadania nr 3. 3. Termin wykonania dla zadania nr 1 - umowa zawarta będzie na okres od 01.01.2013r. do 30.09.2014r. i obejmować będzie czasopisma zagraniczne i bazy danych wydane w 2013r. lub/i dotyczące roku 2013. Będzie to dostawa ciągła, obowiązująca przez okres trwania prenumeraty (umowy), do momentu dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich zamówionych numerów czasopism i baz danych, wydanych w 2013r. lub/i dotyczących roku 2013 dla potrzeb BG i OINT. 4. Termin wykonania dla zadania nr 2 i 3 od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 72.32.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: Dotyczy Zadania nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (prenumeraty) zagranicznych czasopism naukowych w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V 1. A,B SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, b) wypełnionego formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 5 do SIWZ, c) wypełnionej kalkulacji cenowej- Załącznik nr 1b - dotyczy zadania nr 1 do SIWZ. 2) Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów. 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia i aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia, w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć (w szczególności: zaprzestanie wydawania tytułu przez Wydawcę, połączenie tytułów lub ich rozdzielenie, zmiany nośnika czasopisma lub bazy itp.) - dotyczy zadania 1. b) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w szczególności: zmiana tytułu czasopisma, połączenie tytułów lub ich rozdzielenie, zmiana nośnika czasopisma lub bazy - dotyczy zadania 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy: w siedzibie BZP, mailem lub pocztą - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej (siedziba BZP), ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2013 roku i/lub dotyczących 2013 roku według załącznika 1 do SIWZ (Wykaz 1 i Wykaz 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2013 roku i/lub dotyczących 2013 roku według załącznika 1 do SIWZ (Wykaz 1 i Wykaz 2). - wg kodu CPV: 22212000-9 - czasopisma. 2. Termin wykonania dla zadania nr 1 - umowa zawarta będzie na okres od 01.01.2013r. do 30.09.2014r. i obejmować będzie czasopisma zagraniczne i bazy danych wydane w 2013r. lub/i dotyczące roku 2013. Będzie to dostawa ciągła, obowiązująca przez okres trwania prenumeraty (umowy), do momentu dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich zamówionych numerów czasopism i baz danych, wydanych w 2013r. lub/i dotyczących roku 2013 dla potrzeb BG i OINT. 3. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik nr 4a do SIWZ dla zadania nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2013 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2013 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik nr 4b do SIWZ dla zadania nr 2. Termin wykonania dla zadania nr 2 od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2013 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2013 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych 2. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik: nr 4c do SIWZ dla zadania nr 3. 3. Termin wykonania dla zadania nr 3 od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem czasopism zagranicznych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na 2025 r.
- Usługa zdalnego dostępu do elektronicznej wersji Katalogu publikacji elektronicznych Wykonawcy w postaci e-booków i audiobooków bez limitu stron poprzez zdalny dostęp
- dostawa czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2025 roku, dostawa bazy ClinicalKey oraz bazy UpToDate z podziałem na 12
- "Usługa subskrypcji baz danych"
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.