Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Zamość: INSTALACJA SŁONECZNA W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 85, 85A I 85B PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO W ZAMOŚCIU.
Numer ogłoszenia: 40789 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa im.Jana Zamoyskiego w Zamościu, ul. Wyszyńskiego 50B, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6273606, 6273607,6273575, fax 0-84 6273606 w. 222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.smjz.wzamosciu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALACJA SŁONECZNA W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 85, 85A I 85B PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO W ZAMOŚCIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE INSTALACJI SOLARNEJ /SŁONECZNEJ/ DLA POTRZEB CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ WRAZ Z ROZRUCHEM W BUDYNKACH MIESZKALNYCH NR 85, 85A I 85B PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO W ZAMOŚCIU. ZAKŁADA SIĘ ZASTOSOWANIE 84 KOLEKTORÓW PŁASKICH O ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI OKOŁO 168 M² WRAZ Z ZASOBNIKAMI O ŁĄCZNEJ POJEMNOŚCI 10 000 LITRÓW, RURARZEM, ARMATURĄ, POMPAMI CYRKULACYJNYMI ORAZ UKŁADAMI AUTOMATYKI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.41.10.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła Kod CPV wg słownika 2008: 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000 ZŁOTYCH ZAMAWIAJĄCY ZATRZYMUJE WADIUM WRAZ Z ODSETKAMI, JEŻELI WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA WYBRANA: - ODMÓWIŁ PODPISANIA UMOWYW SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA WARUNKACH OKREŚLONYCH W OFERCIE, - NIE WNIÓSŁ WYMAGANEGO ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY, - ZAWARCIE UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO STAŁO SIĘ NIEMOŻLIWE Z PRZYCZYN LEŻĄCYCH PO STRONIE WYKONAWCY..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONANWCY NIE WYKLUCZENI NA PODSTAWIE ART. 24, SPEŁNIAJĄCY WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ WARUNKI OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WAUNKÓW ZAMÓWIENIA, 2. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKLADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, OFERTA MUSI OBEJMOWAĆ REALIZACJĘ CAŁOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKLADANIA OFERT WARIANTOWYCH, 4. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA STOSOWANIE URZĄDZEŃ I MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH O PARAMTERACH NIE GORSZYCH OD WSKAZANYCH W PROJEKTACH BUDOWLANO - WYKONANWCZYCH, 5. ZAMAWIAJĄCY STAWIA WYKONAWCOM MINIMALNE WYMOGI DLA PODSTAWOWYCH PARAMETRÓW KOLEKTORA SŁONECZNEGO, W TYM OKREŚLONE WARTOŚCI ABSORPCYJNOŚCI /MINIMUM 95%/, EMISYJNOŚCI /MAKSYMALNIE 5%/ I SPRAWNOŚCI OPTYCZNEJ /MINIMUM 80%/ 6. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ,ABY WYKONAWCA WYKONUJĄCY ZAMÓWIENIE KORZYSTAŁ Z DOSTAWCÓW LUB WYKONAWCÓW ZE STANÓW ZJEDNOCZONYCH, SZWAJCARII, NORWEGII I/LUB KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ. 7. ZAPROPONOWANY PRZEZ WYKONAWCĘ KOLEKTOR SŁONECZNY MUSI BYĆ ZGODNY Z PN EN - 12795 - 2 PKT 6.1 LUB NORMAMI INNYCH PAŃSTW CZŁONKOWSKICH EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO. 8. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA UDZIELIŁ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA MINIMUM 60 MIESIĘCZNEJ RĘKOJMI ZA WADY I MINIMUM 60 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI JAKOŚCI LICZĄC OD DNIA ODBIORU KOŃCOWEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. PRZYSTĄPIENIE PRZEZ WYKONAWCĘ DO USUWANIA WAD, USTEREK, AWARII MUSI NASTĄPIĆ NIE PÓŹNIEJ NIŻ W CIĄGU 24 GODZ. OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 9. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCĘ, KTÓRY WYKONAŁ CO NAJMNIEJ TRZY INSTALACJE SŁONECZNE /SOLARNE/ WRAZ ZROZRUCHEM PRZY ZASTOSOWANIU KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH O POWIERZCHNI CZYNNEJ NIE MNIEJSZEJ NIŻ 50 M² DLA JEDNEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załączonego druku). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na załączonym druku). 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na załączonym druku). 5. Oświadczenie, że wykonawca jest /nie jest/ płatnikiem podatku VAT. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o terminie realizacji zamówienia. 8. Oświadczenie o okresie udzielonej na całość przedmiotu zamówienia gwarancji jakości. 9. Oświadczenie o okresie udzielonej na całość przedmiotu zamówienia rękojmi za wady. 10. Oświadczenie o czasie reakcji na zgłoszoną przez zamawiającego informację w zakresie usuwania wad, usterek, awarii. 11. Informacja dotycząca osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień dla osób, które będą pełnić funkcje Kierownika Budowy /dla wszystkich branż/. 12. Wykaz wykonanych w ostatnich dwóch latach co najmniej trzech instalacji solarnych o powierzchni czynnej kolektorów nie mniejszej niż 50m² dla jednego obiektu budowlanego, z podaniem: przedmiotu wykonanych zamówień, wartości, dat realizacji oraz zamawiających wraz z potwierdzeniem przez nich /na wykazie lub w formie odrębnych referencji/, że roboty zostały wykonane należycie. 13. Świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu wytwarzania wyrobów, które będą zastosowane do realizacji zamówienia. 14. Sprawozdanie z badań proponowanego typu kolektora słonecznego na zgodność z PN EN - 12795 - 2, pkt 6.1 lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze oraz aktualny certyfikat zgodności, wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikacyjną. 15. Badania wykonane przez akredytowane laboratoria badawcze potwierdzające, że oferowany kolektor słoneczny zapewnia: absorpcyjność - minimum 95%, emisyjność - maksymalnie 5%, sprawność optyczną - minimum 80%., 16. Informacja w zakresie podzlecania robót innym wykonawcom (podwykonawcom) - wskazanie przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. 17. Podpisana umowa o współpracy w przypadku ubiegania się wykonawcy o udzielenie zamówienia wspólnie z innym wykonawcą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia w/w dokumentów i oświadczeń po otwarciu ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.smjz.wzamosciu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22 - 400 ZAMOŚĆ, UL. WYSZYŃSKIEGO 50B, pokój nr 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 12:00, miejsce: ZAMOŚĆ, UL. WYSZYŃSKIEGO 50B, pokój nr 122.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.