eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówSukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych, olejów i smarów oraz oleju opałowego w 2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Ozorków: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych, olejów i smarów oraz oleju opałowego w 2012r.
Numer ogłoszenia: 407954 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. , ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, faks 042 2771401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opkspzoo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych, olejów i smarów oraz oleju opałowego w 2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w roku 2012 dla Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Wartość zamówienia (bez VAT) jest powyżej 14 000 euro. Zamówienie podzielone jest na 4 zadania: ZADANIE 1 - olej napędowy w ilości około 120 000 litrów. CPV - 09.13.41.00-8 - olej napędowy. ZADANIE 2 - benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 2 000 litrów. CPV - 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa. ZADANIA 3 - oleje, smary, płyny (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 - cenowym). CPV 09.21.10.00-1 - oleje smarowe i środki smarowe; CPV 09.21.11.00-2 - olej silnikowy; CPV 09.21.16.00-0 - oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów; CPV 09.21.16.50-2 - płyn hamulcowy. ZADANIE 4 - olej opałowy w ilości około 30 000 litrów. CPV 09.13.51.00-5 - olej opałowy. JEDNOSTKĄ ROZLICZENIOWĄ W ZADANIU 1, 2, 4 jest 1 litr. JEDNOSTKAMI ROZLICZENIOWYMI W ZADANIU 3 są litry i kilogramy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, trzy zadania lub cztery zadania, przy czym Zamawiający dokona oceny ofert na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający udziela zamówienia na poszczególne zadania zależnie od wyboru najkorzystniejszej oferty na każde z zadań. Do materiałów będących przedmiotem zamówienia stosuje się wymagania jakościowe określone w polskich normach: 1. Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. PN-EN 590:2005; 2. Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań. PN-EN 228:2005; 3. Oleju opałowego wymagania PN-C-96024:2001 4. Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn.23 grudnia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 230 poz. 2297). Zamawiający będzie żądał potwierdzenia jakości (świadectwa jakości, atesty) za dostarczone paliwa z uwzględnieniem sezonowości. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszej (większej) ilości paliw, smarów i oleju opałowego niż podane przy opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert: A) ZADANIE 1 - 2 000,00 zł. B) ZADANIE 2 - 500,00 zł. C) ZADANIE 3 - 500,00 zł. D) ZADANIE 4 - 500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej z form wymienionych w rozdziale VII pkt 8 SIWZ. 2. Wadium winno być wniesione i zwrócone zgodnie z art. 45 i art. 46 Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego z dopiskiem: Wadium dostawa oleju napędowego - Zadanie 1 Wadium dostawa paliw płynnych - Zadanie 2 Wadium dostawa olejów, smarów i płynów - Zadanie 3 Wadium dostawa oleju opałowego - Zadanie 4. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Za termin wniesienia wadium przelewem uznaje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy, który wygra przetarg wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków przez Oferentów dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków przez Oferentów dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków przez Oferentów dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków przez Oferentów dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków przez Oferentów dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opkspzoo.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 95-035 Ozorków, ul. Żwirki 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 95-035 Ozorków, ul. Żwirki 30, w pokoju nr 209 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.01.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.