Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Nidzica: Dozorowanie obiektów Centrum Kształcenia Praktycznego w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 407976 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego , ul. Wyborska 10, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6252471, faks 0-89 6252471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpnidzica.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie obiektów Centrum Kształcenia Praktycznego w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dozorowanie obiektów oraz ochrona mienia Centrum Kształcenia Praktycznego w Nidzicy przy ul. Wyborskiej 10 od godz. 15.00 do godz. 7.00 nastepnego dnia w dni robocze oraz dozór całodobowy w dni wolne od pracy i dni świąteczne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. polegającej na ochronie mienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje) minimum 3 usługi polegające na ochronie i zabezpieczeniu obiektów przed dostępem osób trzecich. 2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonywania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 5 osobami w tym 2 osoby muszą legitymować się posiadaniem licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia (zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia ), pozostałe osoby muszą posiadać potwierdzone przygotowanie zawodowe (licencje, lub zaświadczenia ukończenia kursów w przedmiotowym zakresie) do wykonywania zadań z zakresu ochrony mienia. 2.3. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonywania niniejszego zamówienia tj. - posiadać łączność telefoniczną, - posiadać decyzję dotyczącą przydziału częstotliwości i zezwolenia na użytkowanie urządzeń radiokomunikacyjnych oraz świadectwa homologacji i atesty na urządzenia nadawcze i odbiorcze, - posiadać własną dostępną całodobowo Stacje Monitorowania Alarmów pełniącą funkcję kontrolną i nadzorczą nad wykonującymi czynności ochronne pracownikami ochrony, - dysponować patrolem interwencyjnym, - posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000 zł ( jeden milion złotych) Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.formularz ofertowy /Załącznik Nr 1/ 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /Załącznik Nr 2/ 3.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (licencje, zaświadczenia) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania, 5.koncesję na prowadzenie działalności polegającej na ochronie osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe minimum 1 000 000 zł. w zakresie prowadzonej działalności, 10.Wykaz podmiotów, na rzecz których świadczone były usługi ochrony fizycznej osób i mienia wraz z załącznikami listów referencyjnych wystawionych przez te podmioty /Załącznik Nr 3/ 11.Oświadczenie, że Wykonawca posiada własną Stację Monitorowania oraz dysponuje patrolami interwencyjnymi. 12.Zatwierdzony wzór umowy /Załącznik Nr 4/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpnidzica.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego
13-100 Nidzica
ul. Wyborska 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego 13-100 Nidzica ul. Wyborska 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.