eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkidostawa fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania drógZadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3, Zadanie nr 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Suwałki: dostawa fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3, Zadanie nr 4
Numer ogłoszenia: 408014 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach , ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3, Zadanie nr 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Pług odśnieżny samochodowy - 2 szt. Zadanie nr 2 - Pług odśnieżny o zmiennej geometrii (przedni) do ciągnika rolniczego 80 KM - 1 szt. Zadanie nr 3 - Pług odśnieżny o zmiennej geometrii (przedni) do koparko - ładowarki JCB 3CX- 1 szt. Zadanie nr 4 - Rozsiewacz nawozów jako posypywarka - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.30.00-0, 16.14.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian do umowy: zmiana rzutująca na wynagrodzenie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, w sekretariacie, pok. 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pług odśnieżny samochodowy - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.mocowanie do pojazdu na płycie komunalnej typ A, 2.szerokość robocza L=P przy skręcie pod kątem 300 2720 - 2770[mm], 3.wysokość robocza 1050 - 1150[mm], 4.sterowanie elektrohydrauliczne z przełożeniem pływającym i dociskiem, 5.sterowanie wszystkimi funkcjami roboczymi pługa (góra-dół, lewo-prawo, przełożenie pływające, docisk) z kabiny nośnika, 6.zasilacz hydrauliczny, 7.zasilanie elektryczne 24V, 8.oświetlenie drogowe i krańcowe, 9.listwy zgarniające - lemiesze gumowe bez amortyzacji, 10.koła podporowe, 11.konstrukcja metalowa zabezpieczona antykorozyjnie, 12.odkładnica z tworzywa sztucznego o geometrii ograniczającej odrzucanie śniegu na szybę pojazdu, 13.masa pługa max. 650kg. 14.gwarancja min. 12 miesięcy, 15.dojazd serwisu celem wykonania przeglądu gwarancyjnego lub naprawy w okresie gwarancji na koszt wykonawcy w nieprzekraczającym terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia, 16.w przypadku gdy wykonanie naprawy będzie możliwe tylko w siedzibie serwisu wykonawca wykona transport od zamawiającego do serwisu i z serwisu do zamawiającego własnym sprzętem i na własny koszt. Od momentu zgłoszenia naprawy do momentu zwrotu sprzętu nie może upłynąć więcej niż 96 godzin. 17.dostawa do siedziby zamawiającego transportem wykonawcy w cenie przedmiotu zamówienia, 18.szkolenie w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie zamawiającego, 19.deklaracja zgodności WE maszyny spełniająca wszystkie przepisy dyrektywy 2006/42/WE w sprawach maszyn, 20.instrukcja obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pług odśnieżny o zmiennej geometrii (przedni) do ciągnika rolniczego 80 KM - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sposób mocowania zawieszenie wahliwe, tuz kategorii II, 2.funkcje robocze: dziobowa, jednostronna L=P(30 -350), funkcja łyżki, 3.szerokość robocza funkcja dziobowa 2400 -2500[mm], 4.gumowe lemiesze zgarniające z amortyzacją, 5.sterowanie elektrohydrauliczne, 6.zasilanie elektryczne 12V, 7.śruba centralna, 8.wysokość robocza 800 - 900[mm], 9.podpory, 10.konstrukcja metalowa zabezpieczona antykorozyjnie. 11.Masa pługa 600 - 700 kg, 12.gwarancja min. 12 miesięcy, 13.dojazd serwisu celem wykonania przeglądu gwarancyjnego lub naprawy w okresie gwarancji na koszt wykonawcy w nieprzekraczającym terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia, 14.w przypadku gdy wykonanie naprawy będzie możliwe tylko w siedzibie serwisu wykonawca wykona transport od zamawiającego do serwisu i z serwisu do zamawiającego własnym sprzętem i na własny koszt. Od momentu zgłoszenia naprawy do momentu zwrotu sprzętu nie może upłynąć więcej niż 96 godzin. 15.dostawa do siedziby zamawiającego transportem wykonawcy w cenie przedmiotu zamówienia, 16.szkolenie w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie zamawiającego, 17.deklaracja zgodności WE maszyny spełniająca wszystkie przepisy dyrektywy 2006/42/WE w sprawach maszyn, 18.instrukcja obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pług odśnieżny o zmiennej geometrii (przedni) do koparko - ładowarki JCB 3CX- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sposób mocowania zawieszenie JCB 3CX wahliwe, 2.płyta zawieszenia JCB 3CX 3.funkcje robocze: dziobowa, jednostronna L=P(30 -350), funkcja łyżki, 4.szerokość robocza funkcja dziobowa 2400 -2500[mm], 5.gumowe lemiesze zgarniające z amortyzacją, 6.sterowanie elektrohydrauliczne, 7.zasilanie elektryczne 12V, 8.wysokość robocza 800 - 900[mm], 9.podpory, 10.konstrukcja metalowa zabezpieczona antykorozyjnie. 11.Masa pługa 600 - 700 kg, 12.gwarancja min. 12 miesięcy, 13.dojazd serwisu celem wykonania przeglądu gwarancyjnego lub naprawy w okresie gwarancji na koszt wykonawcy w nieprzekraczającym terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia, 14.w przypadku, gdy wykonanie naprawy będzie możliwe tylko w siedzibie serwisu wykonawca wykona transport od zamawiającego do serwisu i z serwisu do zamawiającego własnym sprzętem i na własny koszt. Od momentu zgłoszenia naprawy do momentu zwrotu sprzętu nie może upłynąć więcej niż 96 godzin. 15.dostawa do siedziby zamawiającego transportem wykonawcy w cenie przedmiotu zamówienia, 16.szkolenie w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie zamawiającego, 17.deklaracja zgodności WE maszyny spełniająca wszystkie przepisy dyrektywy 2006/42/WE w sprawach maszyn, 18.instrukcja obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozsiewacz nawozów jako posypywarka - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.rama konstrukcyjna - nośna metalowa zabezpieczona antykorozyjnie, 2.zbiornik na materiał rozsiewany z tworzywa sztucznego, 3.napęd talerza rozsiewu z własnego silnika hydraulicznego napędzanego z hydrauliki lub za pomocą WPM z nośnika, 4.podawanie materiału rozsiewanego na talerz rozsiewu bezpośrednio ze zbiornika lub taśmą, 5.możliwość regulacji ilości materiału rozsiewającego, 6.sposób mocowania na tylny tuz ciągnika rolniczego, 7.zespół rozsiewający z systemem rozsiewającym odśrodkowym, 8.pojemność zbiornika 0,3 - 0,5 m3, 9.dopuszczalna ładowność 400 - 600 kg, 10.szerokość rozsiewu 2 - 6 m, 11.sito zasypowe zbiornika, 12.waga 100 - 130 kg, 13.gwarancja min. 12 miesięcy, 14.dojazd serwisu celem wykonania przeglądu gwarancyjnego lub naprawy okresie gwarancji na koszt wykonawcy w nieprzekraczającym terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia, 15.w przypadku gdy wykonanie naprawy będzie możliwe tylko w siedzibie serwisu wykonawca wykona transport od zamawiającego do serwisu i z serwisu do zamawiającego własnym sprzętem i na własny koszt. Od momentu zgłoszenia naprawy do momentu zwrotu sprzętu nie może upłynąć więcej niż 96 godzin. 16.dostawa do siedziby zamawiającego transportem wykonawcy w cenie przedmiotu zamówienia, 17.szkolenie w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie zamawiającego, 18.deklaracja zgodności WE maszyny spełniająca wszystkie przepisy dyrektywy 2006/42/WE w sprawach maszyn, 19.instrukcja obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.14.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.