eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec KościelnyBudowa sceny z zadaszeniem w Kleosinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Juchnowiec Kościelny: Budowa sceny z zadaszeniem w Kleosinie
Numer ogłoszenia: 40804 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, fax 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sceny z zadaszeniem w Kleosinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Robory ziemne - 133m³, 2. Roboty betonowe (fundamenty i płyta, podkłady) - 33,6m³, 3. Zbrojenie betonu (stal) - 0,99t, 4. Konstrukcja stalowa wiaty - 2,741t, 5. Pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną - 71,4m², 6. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - 1 kpl. 7. Posadzki z płytek GRES - 70m². Materiały i urządzenia są prpopzycją, można stosować równoważne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ust.1i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r, 2.wniosą wadium, 3.posiadają uprawnienia do realizacji obiektów budowlanych, 4.osiadają środki pieniężne na wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy w wysokości 5% wartości całościowego wykonania obiektu, 5.udzielają gwarancji na okres 36 miesięcy i dłuższy, do 5 lat, 6.posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, oraz który przynależy do właściwej Izby Stowarzyszenia Zawodowego, 7.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 8.posiadają referencje, w tym z informacją o jakości robót, 9.zrealizują zamówienie w umówionym terminie, 10. wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 14 dni po dacie wpływu, 11. naprawę usterek wykonają w terminie do 14 dni,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o wywiązywaniu się z uiszczania zobowiązań podatkowych, 2.oświadczenie o uregulowaniu składek ZUS, 3.oświadczenie, że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono,. 4.oświadczenie, że członkowie władz lub osoby fizyczne nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego, albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5.oświadczenie, że wszystkie dotychczasowe prace wykonane w trybie zamówień publicznych zostały wykonane z należytą starannością, 6.wyciąg z rejestru firmy (KRS), 7.wykaz obiektów zrealizowanych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat, oraz minimum dwie opinie inwestora o wykonanych robotach. 8.informacja stwierdzająca wysokość obrotów całkowitych i obrotów odnoszących się do robót zbliżonych do przedmiotu zamówienia w okresie 3 lat. 9.krótka charakterystyka zatrudnionych pracowników w tym wskazanie kierownika budowy, 10.określenie czasu gwarancji, 11.określenie terminu płatności faktury, 12.określenie terminu napraw usterek. 13.kosztorys ofertowy 14.oświadczenie że nie podlega się wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 15.oświadczenie, że spełnia się warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 16.oświadczenie, że posiadają środki finansowe zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia i na wniesienie zabezpieczenia ( 5% ). 17.kserokopia zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby zawodowej oraz kserokopię uprawnień budowlanych. 18.załączyć dokument świadczący że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, nieprzewidzianych zdarzeń w trakcie wykonywania robót budowlanych. 19.osoby działające w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, przedłożą oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem. 20.wykonawca składa oświadczenie, że określając wynagrodzenie ryczałtowe na etapie przygotowania ofert, zapoznał się z terenem budowy i wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny; ul. Lipowa 10; 16-061 Juchnowiec Kościelny; Referat Gospodarki Komunalnej i Inwestycji pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny, pokój nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.