eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług pocztowychw zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Gdańsk: Świadczenie usług pocztowychw zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 408068 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku , ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, faks 058 5201824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowychw zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku w formie opłaty z dołu w okresach miesięcznych, dla następujących lokalizacji: ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk, (Okręgowy Inspektorat Pracy),ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia (Oddział Gdynia), ul. Śląska 53, Gdynia (Sekcja Badań Środowiska Pracy), ul. Chodkiewicza 5, 82-200 Malbork (Oddział Malbork), ul. 11 Listopada 2, 76-200 Słupsk (Oddział Słupsk), ul. Kościuszki 108, 83-200 Starogard Gdański (Oddział Starogard Gdański), ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo (Oddział Wejherowo). Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie zmian ilościowych i rodzajowych przesyłek pocztowych ramach świadczonych usług ujętych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, z uwagi na to, że są to wielkości szacunkowe, przyjęte w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu w/w zmian. Przez przesyłki pocztowe, stanowiące przedmiot zamówienia rozumie się przesyłki listowe i paczki pocztowe: ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane (zwykłe), nie będące przesyłką najszybszej kategorii, priorytetowe - przesyłki najszybszej kategorii, polecone - przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, rejestrowane ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłki przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru, potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego powinno posiadać moc dokumentu urzędowego.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi doręczania przesyłek pocztowych do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju. W przypadku nieobecności adresata pod wskazanym adresem odbioru, przedstawiciel wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki pocztowej ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę listową lub paczkę pocztową. Termin odbioru przesyłki pocztowej przez adresata wynosi 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka pocztowa jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu przewidzianego na odbiór przesyłki pocztowej przez adresata, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu, wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki pocztowej przez adresata. Wykonawca musi dysponować taką siecią swoich placówek, aby odbiór przesyłki pocztowej przez adresata był możliwy w dniu jej awizowania. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, zgodnie ze wskazaniami określonymi w ustawie z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki pocztowej przez adresata, to jest (potwierdzenie odbioru)niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, zgodnie ze wskazaniami określonymi w ustawie z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przesyłek do nadania oraz zestawień ilościowo-wartościowych wg poszczególnych kategorii wagowych w przypadku przesyłek nierejestrowanych (zwykłych) i zestawień z wyszczególnieniem adresatów w książce nadawczej w postaci wydruku sporządzanego przez Zamawiającego, w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienia będą sporządzane w dwóch egzemplarzach - po jednym zestawieniu dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek i dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych. Miejscem odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek do nadania oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj jest siedziba Zamawiającego Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7. Wykonawca zobowiązany jest odbierać przesyłki w każdy dzień roboczy - od poniedziałku do piątku - w godz. 14:00 do 15:00. W przypadku Oddziałów Zamawiającego, miejscem nadania są punkty pocztowe Wykonawcy. Punkty pocztowe powinny znajdować się w odległości nie większej niż 2 km od lokalizacji jednostek organizacyjnych (Oddziałów) Zamawiającego. Przesyłki nadawane przez przedmiotowe siedziby będą dostarczane do punktów pocztowych do poniedziałku do piątku, w godz. od 14:00 do 15:30. Odbiór przesyłek do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez przedstawiciela Wykonawcy pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej w postaci wydruku sporządzanego przez Zamawiającego (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). Nadanie przesyłek objętych przedmiotem umowy, odebranych od Zamawiającego, następować będzie w dniu ich odebrania. Przesyłki odebrane od Zamawiającego muszą mieć datę nadania zgodną z datą ich odbioru. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym telefonicznie. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej lub paczce pocztowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (tożsame z danymi wskazanymi w pocztowej książce nadawczej w postaci wydruku sporządzonego przez Zamawiającego), określając rodzaj przesyłki (zwykła, priorytetowa, polecona, czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO). Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek pocztowych w stanie uporządkowanym, tj. przekazania przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku: rejestrowanych - według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej w postaci wydruku sporządzonego przez Zamawiającego, nierejestrowanych (zwykłych) - w podziale wynikającym z zestawienia ilościowo - wartościowego. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie ich bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona lub zaklejona. Opakowanie paczki pocztowej powinno gwarantować zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie zawartości paczki w czasie przemieszczania. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przesyłki dostarczone były do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia, w oryginalnym opakowaniu. Nie dopuszcza się przepakowywania oryginalnych przesyłek w inne opakowania. W przypadku ich uszkodzenia, Zamawiający wymaga aby informacja o fakcie uszkodzenia została niezwłocznie przekazana do Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że w razie potrzeby będzie korzystał z usług dodatkowych. Usługi te będą rozliczane na podstawie aktualnego cennika wykonawcy. O każdej zmianie cennika Wykonawca będzie informował Zamawiającego z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający nie dopuszcza, by ceny wskazane w ofercie uległy w trakcie realizacji umowy zwiększeniu na niekorzyść Zamawiającego. Przedmiotowy cennik należy załączyć do oferty. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmiany lokalizacji siedziby Zamawiającego lub jego Oddziałów w granicach danej miejscowości. Zmiana ta nie spowoduje zmiany opłat za odbiór, dostarczanie i zwrot przesyłek. W przypadku zagubienia przesyłki w wyniku czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji. Reklamacja odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w punkcie 3 siwz - na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 roku (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) oraz musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 tj. wykonawca musi; 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadać wiedzę i doświadczenie, 3.dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - § 2 ust. 1 rozporządzenia: 5.1. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 4 do siwz) - złożone formie oryginału. 5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;- złożony w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby (osób) do podpisania oferty oraz dokumentów wymienionych w pkt 1.,oraz 6.1., 6.2., 6.3., lit.b, 6.4. siwz. 5.3. Zezwolenie uprawniające do wykonywania działalności pocztowej, udzielone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz 1529 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wraz z ewentualnym oświadczeniem o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia. 5.4. Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5.2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4. siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.6. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: dokumenty, o których mowa w pkt 5.1. i 5.2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. 5.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy do oferty załączone zostaną wszystkie dokumenty wskazane w pkt 5.1., 5.2. i 5.3.- w sposób i w formie określonej w siwz, a treść tych dokumentów wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz) - złożony w formie oryginału; 2) Oświadczenie o podwykonawcach, o którym mowa w pkt 7.9 siwz (załącznik numer 2 do siwz) - złożone w formie oryginału. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 3. lit. a -ma być załączone do oferty w formie oryginału. 4) W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane jest włączenie do oferty dokumentu zawierającego informację o podmiotach tworzących podmiot wspólny - (załącznik numer 3 do siwz) - jeżeli dotyczy - złożone w formie oryginału; 5) Wpis do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli dotyczy (w celu potwierdzenia możliwości składania oświadczeń woli w imieniu przedsiębiorcy prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej). 6) Aktualny cennik usług, o którym mowa w pkt 3.5.17 siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy w okresie obowiązywania umowy będzie miał prawo do dokonania zmian w zakresie miejsca i godzin odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek do nadania oraz w zakresie miejsca (miejsc), terminów i godzin doręczania przesyłek pocztowych do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk (pokój 208 II piętro, wejście od ul. Okopwej)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk (pokój 208 II piętro, wejście od ul. Okopwej)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.