eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Mielec: DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 408082 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład , ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800125, faks 017 7800552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu , zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM. 2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ , bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego , niemniej wartość umowy nie może zostać przekroczona. 3.Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/: 33.69.00.00-3 /różne produkty lecznicze/ ; 33.14.11.10-4 /materiały opatrunkowe / 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 3 grupy GRUPA 1 - LEKI GRUPA 2 - PŁYNY INFUZYJNE GRUPA 3- MATERIAŁY OPATRUNKOWE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Posiadają wymagane świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu na produkty lecznicze będące przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami. 6.W ramach ceny ofertowej dostarczą przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt - w terminie do dwóch dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Dostawa odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym Ponadto dopuszcza się możliwość korzystania Zamawiającego z dostawy nadzwyczajnej w razie zamówienia /na ratunek / 7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji łącznie z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą , lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 1.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego; 1.3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 1.4. Kserokopię pozwolenia na prowadzenie hurtowego obrotu produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi. 2.Ponadto oferta musi zawierać: 2.1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ 2.3.Zaakceptowane istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy załącznik nr 3 do SIWZ - stanowiący projekt umowy. 2.4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę, 2.5.Oświadczenie , że oferowany asortyment produktów leczniczych posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP , dostępne na każde wezwanie Zamawiającego - załącznik nr 5 2.6.Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 6, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców. 2.7.W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wraz z wymaganymi powyżej dokumentami i oświadczeniami, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wymienione powyżej dokumenty i oświadczenia wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy /zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem/. Pełnomocnictwo należy bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem . W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład ,ul.Żeromskiego 22 , 39-300 Mielec , Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład ,ul.Żeromskiego 22 , 39-300 Mielec , Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu , zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM. 2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ , bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego , niemniej wartość umowy nie może zostać przekroczona. 3.Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3 (różne produkty lecznicze).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PŁYNY INFUZYYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu , zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM. 2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ , bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego , niemniej wartość umowy nie może zostać przekroczona. 3.Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3 (różne produkty lecznicze) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu , zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM. 2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ , bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego , niemniej wartość umowy nie może zostać przekroczona. 3.Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ; 33.14.11.10-4 (materiały opatrunkowe )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.