eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTUJĄCYCH ORAZ INNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ TK I MRI NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW, W OKRESIE 12 MIESIĘCY (II POSTĘPOWANIE)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Gdańsk: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTUJĄCYCH ORAZ INNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ TK I MRI NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW, W OKRESIE 12 MIESIĘCY (II POSTĘPOWANIE)
Numer ogłoszenia: 40812 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku Sp. z o.o. , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3419348, faks 58 3419348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTUJĄCYCH ORAZ INNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ TK I MRI NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW, W OKRESIE 12 MIESIĘCY (II POSTĘPOWANIE).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTUJĄCYCH ORAZ INNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ TK I MRI NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW, W OKRESIE 12 MIESIĘCY (II POSTĘPOWANIE) Nr Pakietu Nazwa 1 Wkłady do strzykawki OPTIVANTAGE do podawania kontrastu w pracowni TK diagnostyki obrazowej 2x200ml z drenem Y z dwiema zastawkami 2 Wkłady do strzykawki OptiStar Elite do podawania kontrastu w pracowni MRI diagnostyki obrazowej 2x60ml z drenem Y z jedną zastawką 3 Łącznik MR-CT 25cm z zastawką bezzwrotną 325 PSI (21bar) 4 Przedłużacz do pomp infuzyjnych min 150cm bez ftalanów, jałowe 5 Paramagnetyczny środek kontrastujący Gadopentetate Dimeglumine roztwór do wstrzykiwań 0,469g/ml x fiolka 15 mlGADOPENTETATE DIMEGLUMINE roztwór do wstrzykiwań 0,469g/ml x 1 fiolka 15 6 Paramagnetyczny środek kontrastujący Gadoteridolum 279,3 mg/ml roztwór do wstrzykiwań x 1 fiolka 15 ml 7 Paramagnetyczny środek kontrastujący Gadobutrol 1,0 0,60472 g/ml roztwór do wstrzykiwań x 1 fiolka 7,5 ml 8 Środek kontrastowy niejonowy, trójjodowy, roztwór do wstrzykiwań Joheksolum 755 mg.ml (350 mgl/ml) x 1 butelka 200 ml 9 Środek kontrastowy niejonowy, trójjodowy, roztwór do wstrzykiwań Jomeprolum 714,4 mg.ml (350 mgl/ml) x 1 butelka 200 ml 10 Środek kontrastowy niejonowy, dimeryczny, sześciojodowy roztwór do wstrzykiwań Jodiksanol 625 mg/ml (320 mgl/ml) x 1 butelka 100 ml.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06 września 2001r (tekst jednolity: Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn.zm) odpowiednio: a)Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; b)Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - Zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch dostaw do zakładu opieki zdrowotnej sprzętu jednorazowego użytku do badań TK i MRI , o wartości nie mniejszej niż : 150 000,00 zł (każda z dwóch) - dla pakietu nr 1-4, oraz co najmniej dwóch dostaw do zakładu opieki zdrowotnej środków kontrastujących do badań TK i MRI, o wartości nie mniejszej, niż 340 000,00 (każda z dwóch)dla pakietu od 5-10, a w przypadku złożenia oferty na wszystkie 10 pakietów - o wartości nie mniejszej, niż 490 000,00 zł (każda z dwóch);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony co najmniej przez jednego z nich lub łącznie przez Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch dostaw do zakładu opieki zdrowotnej sprzętu jednorazowego użytku do badań TK i MRI , o wartości nie mniejszej niż : 150 000,00 zł (każda z dwóch) - dla pakietu nr 1-4, oraz co najmniej dwóch dostaw do zakładu opieki zdrowotnej środków kontrastujących do badań TK i MRI, o wartości nie mniejszej, niż 340 000,00 (każda z dwóch)dla pakietu od 5-10, a w przypadku złożenia oferty na wszystkie 10 pakietów - o wartości nie mniejszej, niż 490 000,00 zł (każda z dwóch);;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) Formularz Asortymentowo-Cenowy wypełniony przez Wykonawcę; zał. nr 2 do do SIWZ 2)dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp). 3)Oświadczenie, że oferowane środki kontrastowe zostały dopuszczone do obrotu medycznego w Polsce i są zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie zmawiającego. 4)Bezpłatne próbki oferowanych produktów - po jednej sztuce z każdego z pakietów od nr I do nr IV, zgodnie z poniższymi warunkami: -Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym jednym opakowaniu. -Oferta przetargowa nie może być złożona w opakowaniu zawierającym próbki. -W przypadku złożenia oferty w jednym opakowaniu z próbkami, oferta nie będzie otwarta podczas publicznego otwarcia ofert, gdyż Zamawiający nie przewiduje otwierania próbek podczas otwarcia ofert. -Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis postępowania, nr ZP/4/2015 + napis PRÓBKI; każda próbka znajdująca się w opakowaniu , musi być opisana nr Pakietu; -Próbki należy dostarczyć w miejsce i w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 03.03.2015r, do godz. 13: 00 Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Dostarczone próbki będą wykorzystywane podczas oceny zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego. Nie złożenie próbek spowoduje odrzucenie oferty . 5) W przypadku wyrobów farmaceutycznych należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego i ważnego przez cały czas trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271). 6)W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed upływem terminu związania ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. 7) Jeśli wygaśnięcie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu oraz zobowiązanie, że ww. dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu złożonych w ofercie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych: a)W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu. b)W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji. 3. Zaakceptowany wzór umowy - wg zał. nr 8 do SIWZ 4.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowanych art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia; b) zmiana terminu końcowego dostaw; c) zmiana kolejności lub terminów dostaw częściowych; d) obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) zmiana obowiązującej stawki VAT; f) zmiana cen urzędowych z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów prawnych; g) zmiany cen jednostkowych preparatów objętych niniejszą umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową h) zmiany warunków płatności: terminu płatności, na system ratalny; i) działanie siły wyższej np. klęski żywiołowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp. j) konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa; l) zmiana nazwy produktu przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości;l k) zmiany zaoferowanego w ofercie asortymentu na technologicznie lepszy (w przypadku niedostępności na rynku, spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji - modelu/typu) - dot. pakietów od nr 1 do 4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Onkologii sp. z o.o. 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, pok. 35 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii sp. z o.o. 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, pok. 39 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku z opublikowaną w dniu 18.09.2014r zmianą ustawy z dnia 29.08.2014r o zmianie ustawy PZP(nowelizacją),Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podst. art. 24 ust. 2a uPzp, tj. w sytuacji, gdy Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ lub zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne , organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Oferta z rażąco niską ceną. 1) Jeżeli cena oferty będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wnikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 2) Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, koszty pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.) oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy. 3) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.