To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Zawiercie: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych sprzedawanych przez
Gminę wraz z wykonaniem szkiców lokali
i pomieszczeń przynależnych.
Numer ogłoszenia: 408130 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183147 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych sprzedawanych przez Gminę wraz z wykonaniem szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych sprzedawanych przez Gminę wraz z wykonaniem szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych. Operaty szacunkowe powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami) oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r., w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.) oraz zgodnie z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Ponadto operat szacunkowy powinien być sporządzony w sposób staranny, czytelny i przejrzysty (rozmiar czcionki co najmniej 12, za wyjątkiem opisów tabel, gdzie dopuszcza się rozmiar czcionki - 11). Do operatu szacunkowego powinien być załączony protokół z oględzin nieruchomości lokalowej. Przewidywana (maksymalna) ilość zleconych operatów szacunkowych: 32 operaty szacunkowe. Zamawiający przewiduje minimalną ilość zleconych operatów w liczbie 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymagany termin wykonania operatu szacunkowego - 21 dni od daty otrzymania zlecenia. Każdorazowo wykonanie wyceny poprzedzać będzie pisemne zlecenie Zamawiającego odebrane osobiście przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego telefonicznie, drogą elektroniczną lub za pomocą innych środków łączności. Zmiana terminu odbioru zlecenia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Okres objęty zamówieniem: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Wykonawca powinien podać cenę za wykonanie dwóch egzemplarzy operatu szacunkowego dla jednej nieruchomości lokalowej. Wykonawca zobowiązany jest do stawiennictwa na każde wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie w celu omówienia zleceń oraz konsultacji z pracownikiem merytorycznym nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu. W przypadku zakwestionowania prawidłowości wykonania operatu szacunkowego przez Zamawiającego lub organ odwoławczy oraz rozbieżności pomiędzy stanowiskiem rzeczoznawcy majątkowego a stanowiskiem Zamawiającego lub organu odwoławczego, kwestie sporne mogą być kierowane do rozstrzygnięcia przez działającą w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie postępowania z tytułu odpowiedzialności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz. U. z 2008 r. Nr 11, poz. 66), Komisję Odpowiedzialności Zawodowej. W przypadku stwierdzenia przez Komisję Odpowiedzialności Zawodowej nieprawidłowości w sporządzonym operacie szacunkowym Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami poniesionymi w związku ze zleceniem wykonania oceny, wystawiając notę obciążającą. Ponadto opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Wycen i Zarządzania Nieruchomościami DOM inż. Regina Wrześniak - Hołda, ul.Wrocławska 12, 41-260 Sławków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6573,12
Oferta z najniższą ceną: 6573,12 / Oferta z najwyższą ceną: 11217,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - Remont chodnika - ul. Zacisze ( strona z numerami parzystymi)."
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu - powtórzone postępowanie
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia."
- "Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 838 na odcinku Trawniki - Fajsławice
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej dot. podziału nieruchomości - 4 części"
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.