eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › wykonanie elewacji oraz wyposażenie Centrum Kultury w Izabelinie - Zadanie III - SPRAWA ZP/D/16/RI/2006- DOSTAWA URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH ORAZ OPRAWY SCENY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40817

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Izabelin: wykonanie elewacji oraz wyposażenie Centrum Kultury w Izabelinie - Zadanie III - SPRAWA ZP/D/16/RI/2006- DOSTAWA URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH ORAZ OPRAWY SCENY Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Izabelin, do kontaktów: Piotr Kosicki, ul. 3-go Maja 42 lok. 111, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722-80-01, fax 022 722-80-06, e-mail: zam.publiczne@izabelin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.izabelin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie elewacji oraz wyposażenie Centrum Kultury w Izabelinie - Zadanie III - SPRAWA ZP/D/16/RI/2006- DOSTAWA URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH ORAZ OPRAWY SCENY. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Izabelin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa i montaż urządzeń elektroakustycznych: a) Rurowanie i montaż kanału podłogowego b) Oprzewodowanie i montaż osprzętu instalacji elektroakustycznej i inspicjenta c) Wideoprojektora LCD - 2 układy d) Ekranu projekcyjnego elektrycznie zwijanego oraz na stelażu - 2 układy e) Komputera z monitorem LCD f) Magnetowidu i odtwarzacza DVD 2)Oprawy sceny a) Kasety sterownicze z wyposażeniem b) Pulpit sterowniczy c) Komputerowy pulpit nadawczo - sterowniczy d) Eurorack f) Memopack g) Oprawy oświetleniowe - projektory sceniczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60.000 euro lecz nie więcej niż 137.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1)którzy w ostatnich trzech latach wykonali co najmniej dwa zamówienia w zakresie wyposażenia sal (kinowych , teatralnych, wielofunkcyjnych, konferencyjnych) w urządzenia elektroakustyczne oraz oprawy sceny o wartości wykazanych umów - co najmniej 200.000 zł w każdym wykazanym zamówieniu 2)posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN w roku 3)udzielą 3 letniej gwarancji na zamontowane urządzenia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 4)wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku a wymaganych w warunkach udziału w postepowaniu i wymienionych w pkt poniżej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załaczonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dn. 24 maja 2006 r.), złożą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków , 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 6)Wykaz wykonanych zamówień z ostatnich trzech latach potwierdzający iż wykonali co najmniej dwa zamówienia w zakresie wyposażenia sal (kinowych , teatralnych, wielofunkcyjnych, konferencyjnych) w urządzenia elektroakustyczne oraz oprawy sceny o wartości wykazanych umów - co najmniej 200.000 zł w każdym wykazanym zamówieniu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 7)Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty i należności za okres ostatnich trzech lat, potwierdzające że Wykonawca posiada średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) powyższe warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 %. Za każde dodatkowo wykazane zadanie o podobnym rodzaju i wartości (ponad wymagane) zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku otrzymania jednakowej ilości punktów przez kilku wykonawców, o miejscu w rankingu będzie decydowała łączna wartość wykazanych zadań. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izabelin.pl - na stronie internetowej nastąpi publikacja wniosku o dopuszczenie do udziału. Opłata: Warunki i sposób płatności: jedna faktura po zakończeniu zadania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.