eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › remont ze wzmocnieniem drogi krajowej nr 6 Szczecin - Gdańsk na odcinku Wejherowo - Reda o długości 5,293 km



Ogłoszenie z dnia 2006-01-23

POZYCJA 4081

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: remont ze wzmocnieniem drogi krajowej nr 6 Szczecin - Gdańsk na odcinku Wejherowo - Reda o długości 5,293 km

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Romana Brylowska w sprawach procedury przetargowej tel. 0 58 51-12-441, Krystyna Hejmowska w sprawach technicznych i merytorycznych, wydawanie SIWZ pok. 111 tel. 0 58 51-12-494, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405, e-mail: oddzial@gdansk.gddkia.gov.pl, www.gdansk.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ze wzmocnieniem drogi krajowej nr 6 Szczecin - Gdańsk na odcinku Wejherowo - Reda o długości 5,293 km. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres remontu obejmuje następujące elementy drogi : korpus drogowy w tym jezdnię, pobocza, chodniki, skarpy; odwodnienie - rowy, rowy kryte, przepusty, wpusty; urządzenia obsługujące w tym zjazdy, przejazdy, zatoki, skrzyżowania; oznakowanie i urządzenia ostrzegawczo-zabezpieczające. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wejherowo - Reda. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 5,293 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 125 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A) Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp B) Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kserokopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 16 000 000 PLN. b) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub kredytem lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej równej wartości zakupu całości materiałów do wykonania zamówienia, potwierdzone w ofercie informacją banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, nie mniej niż 2 500 000 PLN. c) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. d) Płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb > lub równe 1). 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. L.p. / Stanowisko, uprawnienia / Wymagana liczba osób / Doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach) / Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót lub z-ca kierownika robót (w latach) 1 / 2 / 3 / 4 / 5 1. / Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg. / 1 / 8 lat pracy w realizacji podobnych robót w branży drogowej / 5 lat pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych. 2. / Kierownik robót branży drogowej / posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg. / 1 / 5 lat pracy w realizacji podobnych robót w branży drogowej / 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa i wodociągi. 3. Potencjał techniczny Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny - jednostki sprzętu i środki transportu - wymienione poniżej: a) Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 150 Mg/godz., wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu od załadunku do rozładunku nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania. - 1 szt. b) Mieszarka do wytwarzania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1 szt. lub alternatywnie Zamawiający dopuści zakup gotowej mieszanki z kruszywa łamanego do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie pod warunkiem spełnienia przez zakupioną mieszankę wszystkich warunków i wymagań dla materiałów (kruszywa) oraz gotowej mieszanki zapisanych w dokumentacji projektowej Specyfikacja Techniczna D-04.04.02 "Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie". c) Frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej o szerokości frezowania min. 1 metr - min 2 szt. lub alternatywnie 1 szt. 2 m. d) Równiarki lub układarki do rozkładania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy - min. 1 szt. e) Walce wibracyjne o parametrach zgodnych z SST - min. 2 szt. f) Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki - czas transportu mieszanki mineralno-bitumicznej od jej załadunku do rozładunku w miejscu wbudowania nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania. g) Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 2 szt. o szerokości układania min. 9 m. h) Walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton min. - 2 szt. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) W wykazie robót budowlanych drogowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość netto wszelkich robót budowlanych drogowych - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 48 000 000 PLN. d) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty drogowe polegające na przebudowie, remoncie lub budowie pod ruchem dróg krajowych lub wojewódzkich o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 5. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie dopuszcza wykonania w systemie podwykonawstwa robót bitumicznych. b) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: 1) remont przepustów 2) roboty branży drogowej w zakresie nie większym niż 30 % ich wartości (z wyłączeniem robót wymienionych w pkt.a), 6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.03.2006, cena - 780 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2006, godzina 12:00, GDDKiA Oddział w Gdańsku, adres ul. Subisława 5 80-354 Gdańsk, pok. nr 13.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.