Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 408246 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie , ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 niżej opisane grupy sprzętowe (każda grupa sprzętowa stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia) z datą produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia złożenia oferty: 1) Grupa sprzętowa I (część 1 przedmiotu zamówienia) a) Notebook z systemem operacyjnym i akcesoriami - 3 zestawy, b) Dysk przenośny 2,5 cala - 2 szt., c) Drukarka atramentowa kolorowa, format wydruków A4 - 1 szt. 2) Grupa sprzętowa II (część 2 przedmiotu zamówienia) a) Zestaw wielofunkcyjny kolorowy (skaner, drukarka, kserokopiarka) - 4 szt. 3) Grupa sprzętowa III (część 3 przedmiotu zamówienia) a) Palmtop (smartfon) - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: a) dla części 1 przedmiotu zamówienia - 300,00 zł (słownie: trzysta i 00/100 zł), b) dla części 2 przedmiotu zamówienia - 800,00 zł (słownie: osiemset i 00/100 zł), c) dla części 3 przedmiotu zamówienia - 30,00 zł (słownie: trzydzieści i 00/100 zł).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który posiadają upawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, 70-965 Szczecin, ul. Słowackiego 2, pok. nr 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, 70-965 Szczecin, ul. Słowackiego 2, pok. nr 9 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa sprzętowa I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego z datą produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia złożenia oferty: a) Notebook z systemem operacyjnym i akcesoriami - 3 zestawy, b) Dysk przenośny 2,5 cala - 2 szt., c) Drukarka atramentowa kolorowa, format wydruków A4 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.21.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa sprzętowa II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego z datą produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia złożenia oferty: a) Zestaw wielofunkcyjny kolorowy (skaner, drukarka, kserokopiarka) - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa sprzętowa III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego z datą produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia złożenia oferty: a) Palmtop (smartfon) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.