eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 11 w Warszawie, ul. St. Dubois 3



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 11 w Warszawie, ul. St. Dubois 3
Numer ogłoszenia: 408290 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 11 , ul. Dubois 3, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 831 20 17, faks 22 831 20 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkolenr11.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczne przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 11 w Warszawie, ul. St. Dubois 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Przedszkola Nr 11 w Warszawie, ul. St. Dubois 3, w następującym zakresie: Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze: (bułki, chleby, drożdżówki, ciasta) - CPV 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9; Część 2: Ryby i mrożonki (filety rybne, konserwy rybne, mrożonki warzywne i owocowe) - CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9; Część 3: Warzywa i owoce świeże (warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe) - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1; Część 4: Jaja (jaja świeże klasy L - 63-73g) - CPV 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1; Część 5: Mięso i wędliny (mięso drobiowe, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny) - CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9; Część 6: Produkty ogólnospożywcze (przyprawy, kasze, mąki, makarony, płatki, słodycze, owoce w puszkach itp.) - CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6; Część 7: Woda źródlana (woda źródlana w butlach) - CPV 15.00.00.00-8, 41.11.00.00-3; Część 8: Produkty mleczarskie (jogurty, mleko, masło, śmietany, sery) - CPV 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę. Nie wykazanie przez wykonawcę spełnienia choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji; wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wybrane załączniki 1.1. - 1.8. (części) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji; Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwych dokumentach rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przedszkolenr11.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 11, ul. St. Dubois 3, 00-184 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole Nr 11, ul. St. Dubois 3, 00-184 Warszawa, pokój Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych (bułki, chleby, drożdżówki, ciasta). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ryby i mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb i mrożonek (filety rybne, konserwy rybne, mrożonki warzywne i owocowe). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce świeże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych (warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj kurzych konsumpcyjnych (jaja świeże klasy L - 63-73g) zdezynfekowanych za pomocą promienia ultrafioletowego. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięso i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin (mięso drobiowe, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty ogólnospożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych (przyprawy, kasze, mąki, makarony, płatki, słodycze, owoce w puszkach itp.). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Woda źródlana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wody źródlanej (woda źródlana w butlach). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 41.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich (jogurty, mleko, masło, śmietany, sery). Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.