Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Suwałki: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 408370 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Suwałkach , ul. Utrata 9A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 565 28 60, faks 87 565 28 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pssesuwalki.pis.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot wykonujący działalność leczniczą..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie nowej aparatury laboratoryjnej do siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Utrata 9A oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 Dostawa laboratoryjnego sterylizatora parowego, pionowego 1 szt. do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia laboratorium PSSE w budynku przy ulicy Utrata 9 A ,16-400 Suwałki, kod CPV 33191110-9 Część 2Dostawa suszarki laboratoryjnej z wymuszonym obiegiem powietrza 1 szt. do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia laboratorium PSSE w budynku przy ulicy Utrata 9 A , 16-400 Suwałki, kod CPV 42943700-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9, 42.94.37.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 SIWZ 2. wypełniony i podpisany formularz asortymentowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 4. Oświadczenie o podwykonawcach - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Koszty eksploatacji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// pssesuwalki.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach, ul. Utrata 9A, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Utrata 9 A, sekretariat na III piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Laboratoryjnego sterylizatora parowego, pionowego 1 szt. do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia laboratorium PSSE w budynku przy ulicy Utrata 9 A ,16-400 Suwałki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Laboratoryjnego, pionowego sterylizatora parowego, 1 szt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu w laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9A z zakresu użytkowania dostarczonego sterylizatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Koszty eksploatacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa suszarki laboratoryjnej z wymuszonym obiegiem powietrza 1 szt do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia laboratorium PSSE w budynku przy ulicy Utrata 9 A , 16-400 Suwałki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej Suszarki laboratoryjnej z wymuszonym obiegiem powietrza, 1 szt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu w laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9A z zakresu użytkowania dostarczonej suszarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.37.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Koszty eksploatacji - 20
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- 79.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki autoklawu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Biologii UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju.. UJ."
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.