Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Warszawa: Debaty tematyczne w formule on-line,
promujące działania w ramach projektów systemowych PARP
Numer ogłoszenia: 40840 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Debaty tematyczne w formule on-line, promujące działania w ramach projektów systemowych PARP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 2. Przedmiotem Części I zamówienia jest organizacja 6 debat z udziałem zaproszonych ekspertów, realizowanych w formule transmisji on-line, wraz z zamieszczeniem ich zapisu (publikacja/artykuł) na łamach medium będącego partnerem danej debaty. 3. Przedmiotem Części II zamówienia jest organizowanych 6 debat z udziałem zaproszonych ekspertów, realizowanych w formule transmisji on-line bez publikacji w medium..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.50.00-2, 72.41.60.00-9, 72.40.00.00-4, 55.30.00.00-3, 79.34.00.00-9, 79.95.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla Części I Zamówienia - 6300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2) dla Części II Zamówienia - 2100 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi polegające na zorganizowaniu spotkań z transmisją on-line o następujących parametrach: a) minimalna liczba uczestników każdego spotkania- 30 osób; b) co najmniej w 2 usługach zapewniono transmisję on-line spotkania, z funkcjonalnością czat oraz z wykorzystaniem multimediów, tj. np. prezentacje, filmy, zdjęcia, wypowiedzi na czacie Internautów; 2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: koordynatorem usługi - osobą, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała realizację co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu spotkań z transmisją on-line z funkcjonalnością czat oraz z wykorzystaniem multimediów, tj. np. prezentacje, filmy, zdjęcia, wypowiedzi na czacie Internautów; 2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy, w ramach, którego realizowane jest zamówienie; c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, pok. 363..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Debaty tematyczne w formule on-line, promujące działania w ramach projektów systemowych PARP..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres zamówienia obejmuje organizację i obsługę techniczną 6 debat z udziałem zaproszonych ekspertów, realizowanych w formule transmisji on-line, wraz z zamieszczeniem ich zapisu (publikacja/artykuł) na łamach medium będącego partnerem danej debaty. 1.2. Debaty dotyczyć będą działań podejmowanych przez Zamawiającego w ramach projektów systemowych realizowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. 1.3. Zamawiający każdorazowo przed organizacją debaty wskaże jej partnera. Partnerem będzie jedno z poniżej wskazanych mediów: 1.3.1. Gazeta Wyborcza, 1.3.2. Dziennik Gazeta Prawna, 1.3.3. Puls Biznesu, 1.3.4. Rzeczpospolita, 1.3.5. Polska The Times, 1.3.6. Personel Plus, 1.3.7. Personel i Zarządzanie, 1.3.8. Thinktank. 1.4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający nabycie praw do realizacji debaty ze wskazanym przez Zamawiającego medium, na 14 dni przed terminem realizacji debaty. 1.5. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie on mógł przeprowadzić debaty ze wskazanym przez Zamawiającego Partnerem może on wskazać innego Partnera wymienionego w pkt 1.3 pod warunkiem, że profil i zakres tematyczny tego medium jest zgodny z profilem i zakresem tematycznym medium, które wskazał Zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.50.00-2, 72.41.60.00-9, 72.40.00.00-4, 55.30.00.00-3, 79.34.00.00-9, 79.95.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Debaty tematyczne w formule on-line, promujące działania w ramach projektów systemowych PARP..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres zamówienia obejmuje organizację i obsługę techniczną 6 debat z udziałem zaproszonych ekspertów, realizowanych w formule transmisji on-line. 1.2. Debaty dotyczyć będą działań podejmowanych przez Zamawiającego w ramach projektu systemowego realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. oraz tematyki partnerstwa publiczno-prywatnego. 2. Terminy realizacji debat W terminie 30 dni po podpisaniu umowy z Wykonawcą zostanie ustalony szczegółowy terminarz debat. Debaty będą organizowane w dni robocze . Transmisja będzie odbywać się każdorazowo (w czasie rzeczywistym) w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, w przedziale czasowym 9.30 - 17.30. 3. Zadania Wykonawcy w odniesieniu do każdej debaty 3.1. W terminie 30 dni przed terminem debaty, na bazie tematu wskazanego przez Zamawiającego Wykonawca opracuje scenariusz debaty, w tym propozycję tez. Zamawiający w ciągu 5 dni zgłosi uwagi lub zaakceptuje scenariusz wraz z tezami. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do scenariusza lub tez Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i ponownego przekazania scenariusza lub tez w terminie wskazanym przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.50.00-2, 72.41.60.00-9, 72.40.00.00-4, 55.30.00.00-3, 79.34.00.00-9, 79.95.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostęp do oprogramowania Hadrone PPM lub oprogramowania równoważnego spełniającego warunki równoważności i zasilenie oprogramowania danymi z aktualnie wykorzystywanego systemu Hadrone PPM
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.