Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Wałbrzych: Prowadzenie zajęć nauki pływania dla uczniów klas II i III wałbrzyskich szkół podstawowych na obiekcie/obiektach krytej pływalni, zlokalizowanych na
terenie Wałbrzycha
Numer ogłoszenia: 408412 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć nauki pływania dla uczniów klas II i III wałbrzyskich szkół podstawowych na obiekcie/obiektach krytej pływalni, zlokalizowanych na terenie Wałbrzycha.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć nauki pływania dla uczniów klas II i III wałbrzyskich szkół podstawowych na obiekcie/obiektach krytej pływalni, zlokalizowanych na terenie Wałbrzycha, według poniższej specyfikacji: - obiekt/obiekty, na którym/na których będą organizowane zajęcia nauki pływania dla uczniów wałbrzyskich szkół podstawowych, musi/muszą być położony na terenie Gminy Wałbrzych, - czas trwania pojedyńczych zajęć nauki pływania dla jednej grupy uczniów wynosi 45 minut, - liczebność jednej grupy uczniów wynosi od 18 do 32 osób, - ilość grup uczniów w tygodniu wynosi 70, - każda z grup uczniów będzie ćwiczyć naukę pływania raz w tygodniu, - zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dni nauki szkolnej, pomiędzy godz. 8.00 a godz.14.45, rozpoczynając się o pełnych godzinach i kończąc po 45 minutach; są realizowane w ramach zajęć wychowania fizycznego, - w ciągu jednej godziny na jednym basenie w zajęciach mogą uczestniczyć maksymalnie 2 grupy uczniów, - na jednym torze przeznaczonym do pływania maksymalnie może znajdować się 15 uczniów (przy maksymalnej możliwej ilości uczniów - 64, Wykonawca musi zapewnić na potrzeby realizacji zadania 5 torów pływackich), - przed rozpoczęciem pierwszych zajęć nauki pływania, Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy harmonogram zajęć, określający miejsce wykonywania przedmiotu umowy dla poszczególnych grup uczniów, wraz z liczbą uczniów w danej grupie, dniem i godziną zajęć oraz nazwą szkoły, do której uczęszczają dani uczniowie, - harmonogram może mieć charakter zmienny, przy czym zachowana będzie maksymalna ilość godzin przypisanych dla każdej grupy i miejsce wykonywania przedmiotu umowy. - w związku z możliwymi zmianami w organizacji roku szkolnego od 1 września 2015 r. liczebność uczniów w grupach i liczebność grup może ulec nieznacznej zmianie. Przyjąć jednak należy, że liczebność dwóch grup uczniów uczestniczących w zajęciach nauki pływania w tych samych godzinach nie przekroczy 75 osób. Natomiast w razie zwiększenia ilości grup przewidziane są zamówienia uzupełniające. Na potrzeby przeprowadzenia zajęć nauki pływania Wykonawca ma obowiązek zapewnić: - profesjonalnych instruktorów nauki pływania na czas udostępniania basenu, którzy będą przeprowadzali z uczniami zajęcia nauki i doskonalenia pływania, przy założeniu, że na 15 uczniów przypada minimum jeden instruktor nauki pływania (instruktorzy pływania muszą posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia w zawodzie instruktora pływania), - przyrządy do nauki pływania (każdy uczeń uczestniczący w zajęciach musi mieć możliwość skorzystania z jednego przyrządu do nauki pływania w trakcie trwania pojedyńczych zajęć), - czepki (nieodpłatne wypożyczenie dla uczniów na czas trwania zajęć - dla każdego ucznia, który nie posiada własnego czepka), - basen/baseny, o minimalnych wymiarach 25 m x 10 m, wraz z pomieszczeniami do przebierania (z wydzielonymi miejscami dla chłopców i dziewcząt), natryskami (osobnymi dla chłopców i dziewcząt), toaletami (osobnymi dla chłopców i dziewcząt), - 5 torów pływackich (przy maksymalnej możliwej ilości uczniów - 64). Pozostałe kwestie związane z przedmiotowym zamówieniem reguluje załączony do SIWZ projekt umowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające zgodne będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego i dotyczyć będzie zwiększenia ilości grup uczniów, biorących udział w lekcjach nauki pływania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował: - min. 1 krytym basenem znajdującym się na terenie Gminy Wałbrzych, o min. wymiarach 25 m x 10 m, z pięcioma torami (w przypadku 64 uczniów) zarezerwowanymi na potrzeby realizacji zadania na każdym z obiektów, - min. 1 oddzielnym miejscem do przebierania dla chłopców, - min. 1 oddzielnym miejscem do przebierania dla dziewcząt, - min. 1 oddzielną toaletą dla chłopców, - min. 1 oddzielną toaletą dla dziewcząt, - natryskami dla chłopców, - natryskami dla dziewcząt, - przyrządami do nauki pływania (każdy uczeń uczestniczący w zajęciach musi mieć możliwość skorzystania z jednego przyrządu do nauki pływania w trakcie trwania pojedynczych zajęć), - czepkami (nieodpłatne wypożyczenie dla uczniów na czas trwania zajęć, dla każdego ucznia, który nie posiada własnego czepka), W celu udokumentowania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca powinien przedstawić oświadczenie w tym zakresie (Załącznik nr 2). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej 5 instruktorami nauki pływania zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają: - wszelkie niezbędne uprawnienia w zawodzie instruktora pływania. W celu udokumentowania wymaganych kwalifikacji Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób (Załącznik nr 3), którymi dysponuje lub będzie dysponować, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wcześniej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, po wyrażeniu pisemnej zgody, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób skierowanych do wykonania Zamówienia, o ile osoby te spełniać będą wymogi określone w SIWZ w zakresie kwalifikacji zawodowych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Łączna ilość kabin do przebierania dla dziewcząt i chłopców - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: 1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT . 2. Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego. 3. Osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją. 5. Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/naukaplywania2015.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu; Pl. Magistracki 1; 58-300 Wałbrzych; pok. Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu; Pl. Magistracki 1; 58-300 Wałbrzych; pok. Nr 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Grabica oraz transport dzikich zwierząt do wskazanego ośrodka rehabilitacyjnego w 2025 roku
- Usługa wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Rozprza
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.