eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Zielona Góra: USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 408418 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałego i właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego w obiektach RCKIK w Zielonej Górze oraz sześciu Oddziałach Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego. Miejsca lokalizacji przedmiotu zamówienia: 1. Zielona Góra, ul. Zyty 21, 2. Gorzów Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 3. Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 4. Żary, ul. Boh. Getta 22, 5. Żagań, ul. Szprotawska 45 a, 6. Sulęcin, ul. Dudka 15, 7. Skwierzyna, ul. Szpitalna 5. Każde z podanych miejsc lokalizacji przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej zwanej SIWZ oraz zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Każdy z Wykonawców musi przystąpić co najmniej do jednego całego zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dalszego podziału zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Wykonawcy przystępujący do postępowania o zamówienie muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawców w ofercie. ocena spełnienia warunków, o których mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawcy składając ofertę muszą do niej załączyć następujące dokumenty: a)Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli: -do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej trzech usług sprzątania o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty, w tym, co najmniej jedna w budynkach publicznej służby zdrowia - załącznik nr 4 do SIWZ. W powyższym wykazie usług (załącznik nr 4 do SIWZ) należy podać: wartość usług, daty wykonania, odbiorców, miejsce wykonania usług oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c)w celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC, d)w celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą: -wykaz środków czyszczących, myjących i dezynfekujących stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający ich zgodność z wymaganiami PZH (Państwowego Zakładu Higieny) - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć atesty lub karty charakterystyki. -oświadczenie Wykonawcy dotyczące zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 13:00, miejsce: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.