To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Pionki: Dostawa samochodu ciężarowego pickup z napędem 4x4
Numer ogłoszenia: 408506 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326673 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kozienice, ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6123908, faks 048 6123908.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego pickup z napędem 4x4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego pickup z napędem na 4x4, z kabiną 4 drzwiową - 5 osobową. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe: rodzaj silnika - diesel, pojemność silnika: 2400 cm3 - 2800 cm3, moc silnika min. 130 KM, napęd 4x4, skrzynia biegów manualna, kabina 4 drzwiowa, 5 osobowa, ABS, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, immobilizer, klimatyzacja manualna, wspomaganie kierownicy, centralny zamek z pilotem, autoalarm, hak holowniczy, kolor nadwozia: zielony metalik, dopuszcza się szary metalik lub srebrny metalik, wciągarka, zakrycie przestrzeni ładunkowej płaskie - aluminiowa lub twarda osłona, osłona silnika i skrzyni biegów, komplet opon zimowych i felg stalowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESZUTA Sp. z o.o., ul. Tużycka 8, 03-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114000,00
Oferta z najniższą ceną: 109800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.