To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Zakopane: Wykonanie dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 408520 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351244 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na wykonaniu dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem, wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w Zespole Szkół Budowlanych, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane, tj. fabrycznie nowego sprzętu obejmującego: 1) Szlifierka szerokotaśmowa - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ - (Pakiet Nr 1). 2) Frezarka wraz z wózkiem i posuwem - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ - (Pakiet Nr 2). 3) Strugarka grubościowa - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ - (Pakiet Nr 3). 4) Strugnica stolarska - w ilości 8 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ - (Pakiet Nr 4). 5) Oprogramowanie komputerowe: a) Pakiet Autodesk Design Academy 2011 lub równoważny - w ilości 2 sztuk, b) Sketchup Pro lub równoważny - w ilości 1 sztuki, c) Blender lub równoważny - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ - (Pakiet Nr 5). 6) Oprogramowanie komputerowe: a) Norma Ekspert lub równoważny - w ilości 1 sztuki, b) Zuzia 10 lub równoważny - w ilości 3 sztuk, c) Planista lub równoważny - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ - (Pakiet Nr 6). 7) Oprogramowanie komputerowe: a) Integram 2.0 - Budownictwo lub równoważny - w ilości 14 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ - (Pakiet Nr 7). 8) Wyposażenie dodatkowe poszczególnych pracowni I: a) Pracownia rysunku technicznego i projektowania - w ilości 10 sztuk, b) Pracownia laboratorium instalacji grzewczych sieci cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - w ilości 8 sztuk, c) Pracownia techniczna - w ilości 15 sztuk, d) Pracownia przyrodnicza - w ilości 10 sztuk, e) Pracownia kształtowania krajobrazu - w ilości 4 sztuk, f) Pracownia materiałoznawstwa i technologii wytwarzania - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ - (Pakiet Nr 8). 9) Wyposażenie dodatkowe poszczególnych pracowni II: a) Pracownia ogólnobudowlana I oraz pracownia informatyczna - w ilości 25 sztuk, b) Pracownia dokumentacji technicznej - w ilości 4 sztuk, c) Pracownia zajęć praktycznych - w ilości 45 sztuk, d) Pracownia ogólnobudowlana II - w ilości 20 sztuk, e) Pracownia technologii instalacyjnych - w ilości 25 sztuk, f) Warsztaty laboratoryjne - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ - (Pakiet Nr 9). II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej, musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczony sprzęt do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 22.46.10.00 - Katalogi 42.64.21.00 - Obrabiarki do obróbki drewna 43.31.21.00 - Strugarki 43.81.10.00 - Szlifierki do drewna 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet - Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
- Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45379,00
Oferta z najniższą ceną: 45379,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92889,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet - Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
- Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29212,50
Oferta z najniższą ceną: 29212,50 / Oferta z najwyższą ceną: 51876,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet - Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
- Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34870,50
Oferta z najniższą ceną: 34870,50 / Oferta z najwyższą ceną: 50869,11
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet - Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik
- Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35424,00
Oferta z najniższą ceną: 35424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111569,61
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet - Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROCAD S.A., ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7680,00
Oferta z najniższą ceną: 7680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9590,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet - Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8500,00
Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet - Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8800,00
Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet - Nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20500,00
Oferta z najniższą ceną: 20500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet - Nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30800,00
Oferta z najniższą ceną: 30800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
więcej: Katalogi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.