Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Nowa Dęba: Przebudowa drogi powiatowej nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica w zakresie budowy chodnika w miejscowości Cygany
Numer ogłoszenia: 40852 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie , ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8464910, faks 015 8463033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica w zakresie budowy chodnika w miejscowości Cygany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,706 km Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 5 szt. Wymiana hydrantu nadziemnego na podziemny wraz z robotami ziemnymi i oznakowaniem - 5 kpl. Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - 40 m2 Rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie - 40 m2 Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi - 100 m3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. do 15 cm za pomocą spycharek - 1412 m2 Koryta gł. 40 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników (zjazdy) - 220 m2 Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników (chodnik) - 847 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1067 m2 Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm (zjazdy + chodnik) - 1067 m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - tłuczeń 31,5-63 mm (zjazdy) - 220 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - mieszanka mineralna 0-31,5 mm (zjazdy) - 220 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - mieszanka mineralna 0-31,5 mm (chodnik) - 847 m2 Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na 4 cm podsypce z kruszywa łamanego 2/8 z wypełnieniem spoin piaskiem (20% kostka kolorowa) - 847 m2 Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na 4 cm podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2/8 z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka kolorowa) - 220 m2 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 633 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 823 m Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm (ściek przykrawężnikowy) - 10 m2 Podbudowy betonowe z betonu B15 gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą (ściek przykrawężnikowy) - 10 m2 Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm na podsypce piaskowej - 2 rzędy - 25 m Studzienki ściekowe uliczne, boczne, krawężnikowe, betonowe o śr. 600 mm z osadnikiem bez syfonu - 5 szt. Studnie chłonne z kręgów średnicy 0,8 m i głębokości 3 m - 3 szt. Studnie chłonne z kręgów średnicy 1,0 m i głębokości 3 m - 1 szt. Studnie chłonne z kręgów średnicy 1,2 m i głębokości 3 m - 1 szt. Kanały z rur PEHD łączonych na wcisk o śr. zew. 160 mm - 15 m Demontaż i ponowny montaż znaków pionowych - 4 szt. Poręcze ochronne sztywne z poczwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1,5 m - 8 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robot budowlanych, których przedmiotem była budowa chodnika, o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 PLN z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje niżej wymienionymi środkami technicznymi, koniecznymi do realizacji niniejszego zamówienia - koparko-ładowarka - 1 szt. - zagęszczarka - 2 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 2 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która w niniejszym zadaniu będzie pełniła funkcję kierownika budowy z posiadanymi uprawnieniami do pokierowania robotami budowlanymi w zakresie budownictwa drogowego i min. pięcioletnim doświadczeniem jako kierownik budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może dotyczyć: - terminu zakończenia przedmiotu umowy. W przypadku przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia przedmiotu umowy o czas nie dłuższy niż wynosiła przerwa w realizacji zamówienia. Inspektor nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy potwierdza brak możliwości prowadzenia robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Przebudowa infrastruktury drogowej w mieście Nowa Dęba w 2025 roku z podziałem na 3 części: część I - ul. Cmentarnej część II - ul. Pszennej część III - ul. Willowej
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.