Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Wrocław: Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 408542 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cienkopis z końcówką fibrową; 4 kolory: czarny, niebieski, fioletowy, zielony - po 100 szt.; czerwony 300 szt..700.szt. 2.Długopis ze średnią końcówką 1mm, długość linii pisania 3000 m; kolor: niebieski.700.szt. 3.Długopis żelowy o grubości linii pisania 0,3 mm, długość linii pisania 800 m; kolor: niebieski 500 szt., kolor: czarny 200 szt..700.szt. 4.Dziurkacz jednorazowo dziurkuje min. 25 kartek; wykonany z blachy stalowej, z ogranicznikiem formatu A4, A5, A6, 8 x 8 x 8; z pojemnikiem na ścinki.20.szt. 5.Etykiety samoprzylepne na CD, format A4 (do drukarek atramentowych i laserowych), op. 100 ark..5.op. 6.Etykiety samoprzylepne format A4 - cała kartka (do drukarek atramentowych i laserowych), op. 100 ark..5.op. 7.Gumka o wysokiej ścieralności, biała, przeznaczona do wymazywania pisma ołówka, wykonana z najwyższej jakości termoplastycznego kauczuku, wymiary ok. 31x23x9 mm.50.szt. 8.Kalkulator nabiurkowy, 12 pozycyjny wyświetlacz, z podwójnym zasileniem; klawisz cofania, pamięć: pojedyncza; zaokrąglenie wyników, korekta ostatniej cyfry.20.szt. 9.Karton archiwizacyjny zbiorczy otwierany z przodu biały o wymiarach 530x267x368 mm, przeznaczony do transportu i przechowywania dokumentów w pudełkach, z możliwością ustawiania kartonów jeden na drugim uchwytami oraz miejscem do opisu zawartości na bocznych ściankach w kolorze białym..40.szt. 10.Klipy do dokumentów czarne, rozmiar 51 mm, op. 12 sztuk.50.op. 11.Koperta z okienkiem do przechowywania płyt CD-DVD, biała; op. 100 szt..30.op. 12.Koperta listowa C-4, biała, zaklejana na krótkim boku, samoprzylepna z paskiem, op. 250 szt..70.op. 13.Koperta listowa C-5, biała, zaklejana na krótkim boku, samoprzylepna z paskiem, op. 500 szt..50.op. 14.Koszulki A4, przeźroczyste, groszkowe, folia o grubości min. 45 mikronów; op. 100 szt..200.op. 15.Koszulki z klapką, przeźroczyste, groszkowe, otwierane z boku, przeznaczone na dokumenty w formacie A4 lub B4, przystosowane do dokumentów w obwolutach ze specjalnej wzmocnionym brzegiem i paskiem z perforacją, (170 ?m); op. 10 szt..30.op. 19.Koszulki z klapką, przeźroczyste, groszkowe, otwierane z góry przeznaczone na dokumenty w formacie A4-B4, mieszczą dokumenty do 27 mm grubości ze wzmocnionym brzegiem (170 ?m); op. 10 szt..50.op. 17.Marker do płyt CD-DVD z cienką końcówką, nieścieralny, wodoodporny ; kolor: czarny;.100.szt. 18.Marker permanentny o grubości 4,5 mm ze ściętą końcówką; kolor: czarny.150.szt. 19.Marker suchościeralny, kolor: czarny, okrągła końcówka o śr. 5 mm, grubość linii 2,5 mm.100.szt. 20.Ołówek HB z gumką wykonany z żywicy syntetycznej charakteryzującej się wysoką elastycznością z trwałym, nie łamiącym się grafitem;.100.szt. 21.Papier A3 w ryzach; 80 g-m2; CIE 161.20.ryza 22.Papier A4 w ryzach; 80 g-m2; CIE 161.2 000.ryza 23.Papier A5 w ryzach; 120 g-m2; CIE 161.80.ryza 24.Segregator A4, wykonany z grubego kartonu z ergonomicznym mechanizmem dociskającym, szerokość grzbietu 75 mm, kolory: czerwony, zielony, niebieski, czarny - każdy po 50 szt;.200.szt. 25.Skoroszyt oczkowy, format A4, tekturowy z listwą metalową wewnątrz, przód pełen karton, biały .500.szt. 26.Stojak na teczki wiszące na ok. 50 sztuk, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, z otworami do zawieszenia na ścianie .1.szt. 27.Taśma dwustronna o wysokiej przyczepności, odporna na odkształcenia o uniwersalnym zastosowaniu przeznaczona do klejenia papieru, plastiku, tektury itd., biała, o wym. 38mm x 25 m.10.szt. 28.Teczka wiązana, tekturowa; format A4; kolor: biały; 350 g-m2;.50 000.szt. 29.Teczka skoroszytowa tekturowa z plastikowymi wąsami, regulowana szerokość grzbietu 1 - 10 cm;.500.szt. 30.Teczka wisząca przeznaczona na dokumenty formatu A4 z metalowym uchwytem zawieszkowym oraz z wymienną etykietą do opisu zawartości, z mocnego kartonu, gramatura min. 230 g-m2;.50.szt. 31.Tusz czarny, pojemność min. 25 ml;.30.szt. 32.Tusz zielony, wysokiej jakości, na bazie wody, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność min. 30 ml;.50.szt. 33.Wąsy do skoroszytów; kolor: czarny, czerwony, zielony, niebieski; op. 25 szt.;.20.op. 34.Wkład do przybornika (białe karteczki), kostka nie klejona o wym. 76 x 76 mm, w bloku po 500 kartek..100.szt. 35.Zakładka indeksująca, karteczki żółte memo, duże, wymiary 75 x 75 mm;.100.szt. 36.Zakładka indeksująca MEMO - 4 kolory po 40 karteczek.100.kpl. 37.Zakładka samoprzylepne w podajniku, wysokiej jakości folia PET z nałożonym klejem, który umożliwia wielokrotne przyklejenie do różnego rodzaju powierzchni, do oznaczania i klasyfikowania stron dokumentów, mix kolorów o wym. 25 x 43 po 50 karteczek..50.szt. 38.Zakreślacz do zaznaczania tekstu na każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz o wys. trwałości i wydajności, końcówka ścięta 1-5 mm; kolory: żółty, zielony, różowy, fiolet; każdy kolor po 25 szt.;.100.szt. 39.Zszywacz biurowy , metalowy w plastikowej obudowie z funkcją automatycznego zszywania oraz systemem ABS zapobiegającym zacinaniu się zszywek w zszywaczu, na zszywki o wym. 24-6 oraz 26-6; zszywa min. 30 kartek;.30.szt. 40.Zszywki o wym. 24-6, op. 1000szt.;.200.op. 41.Zszywki o wym. 23-10 op. 1000 szt..10.op. Przedmiot zamówienia został również określony szczegółowo w Formularzu ofertowym wraz z tabelą asortymentowo - cenową stanowiące Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ i umowy. Zamówione towary należy dostarczyć pod adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław i rozładować do pomieszczeń i w miejsce wskazane przez pracowników Zamawiającego (parter). Na żądanie Zamawiającego część asortymentu, tj. papier biurowy A4 poz. 22 oraz teczki wiązane poz. 28 - należy dostarczyć pod adres: Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Komuny Paryskiej 72, 50-452 Wrocław i rozładować do pomieszczeń i w miejsce wskazane przez pracowników Zamawiającego (parter)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.