Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Medyka: Dostawy wędlin, kiełbas, podrobów, mięsa i smalcu
do Zakładu Karnego w Medyce
Numer ogłoszenia: 408630 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, faks 0-16 671 53 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wędlin, kiełbas, podrobów, mięsa i smalcu do Zakładu Karnego w Medyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na koszt i ryzyko wykonawcy wędlin, kiełbas, podrobów, mięsa i smalcu do Zakładu Karnego w Medyce. CZĘŚĆ I - wędliny, kiełbasy: 1. Kiełbasa zwyczajna wieprzowa 2200 2. Kiełbasa biała 650 kg; 3. Mortadela 2100 kg; 4. Lencz 1400 kg; 5. Pieczeń 1700 kg; 6. Parówki drobiowe cienkie 1300 kg; 7. Serdelki wieprzowe 750 kg; 8. Kiełbasa kanapkowa 1900 kg; 9. Kiełbasa szynkowa 230 kg; 10. Baleron 50 kg; 11. Szynka śniadaniowa 300 kg; 12. Kiełbasa krakowska drobiowa 200 kg; 13. Szynka drobiowa z warzywami 200 kg; 14. Polędwica drobiowa 350 kg; 15. Podgardle wędzone 300 kg; 16. Boczek wędzony, surowy bez kości 100 kg. CZĘŚĆ II - mięso, podroby i smalec: 1. Mięso gulaszowe wieprzowe 1200 kg; 2. Mięso gulaszowe wołowo 100 kg; 3. Mięso gulaszowe - baranina 50 kg; 4. Karkówka wieprzowa bez kości 50 kg; 5. Żeberka wieprzowe, świeże 150 kg; 6. Flaki wołowe 100 kg; 7. Kaszanka 800 kg; 8. Salceson wieprzowy, biały 1000 kg; 9. Pasztetowa wieprzowa 810 kg; 10. Smalec 400 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegóły wykonania zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty działających wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający wspólnego pełnomocnika; 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 4) jeżeli z przedłożonych przez wykonawcę dokumentów nie wynika, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć inny dokument z którego będzie wynikać upoważnienie do podpisywania dokumentów (np. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, 37 -732 Medyka 404B, biuro DKw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny, 37 -732 Medyka 404B, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wędliny, kiełbasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy na koszt i ryzyko wykonawcy, wędlin, kiełbas: 1. Kiełbasa biała 650 kg; 2. Mortadela 2100 kg; 3. Lencz 1400 kg; 4. Pieczeń 1700 kg; 5. Parówki drobiowe cienkie 1300 kg; 6. Serdelki wieprzowe 750 kg; 7. Kiełbasa kanapkowa 1900 kg; 8. Kiełbasa szynkowa 230 kg; 9. Baleron 50 kg; 10. Szynka śniadaniowa 300 kg; 11. Kiełbasa krakowska drobiowa 200 kg; 12. Szynka drobiowa z warzywami 200 kg; 13. Polędwica drobiowa 350 kg; 14. Podgardle wędzone 300 kg; 15. Boczek wędzony, surowy bez kości 100 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso, podroby i smalec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy na koszt i ryzyko wykonawcy podrobów, mięsa i smalcu: 1. Mięso gulaszowe wieprzowe 1200 kg; 2. Mięso gulaszowe wołowo 100 kg; 3. Mięso gulaszowe - baranina 50 kg; 4. Karkówka wieprzowa bez kości 50 kg; 5. Żeberka wieprzowe, świeże 150 kg; 6. Flaki wołowe 100 kg; 7. Kaszanka 800 kg; 8. Salceson wieprzowy, biały 1000 kg; 9. Pasztetowa wieprzowa 810 kg; 10. Smalec 400 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 44 im. Stanisława Moniuszki w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Kultury w Gnojniku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ŻŁOBKA GMINNEGO W PSZENNIE (POWTÓRZONY)
- Dostawy artykułów żywnościowych II
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 04.09.2024 do 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.