Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: roboty budowlanoinstalacyjne w Zespole Szkół im. Janusza Korczaka w Prudniku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka w Prudniku, do kontaktów: Teresa Steć, ul. Piastowska 26, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4362784, fax 077 4362784, e-mail: medprud@epf.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zs.korczak.prudnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlanoinstalacyjne w Zespole Szkół im. Janusza Korczaka w Prudniku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Prudnik ul. Piastowska 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przyłącz sieci cieplnej 2. Instalowanie centralnego ogrzewania 3. Wymiana wewnętrznej instalacji Wod- Kan 4. Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkoły 5. Wykończeniowe roboty remontowe po wymianie instalacji wewnętrznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone we formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ( za zgodność z oryginałem) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) formularz oferty, 2) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24.ust.1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 6) druk ( doświadczenie zawodowe), 7) druk ( potencjał kadrowy), 8) informację z banku, 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, 10) dowód wniesienia wadium, 11) kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: dla: Zadania Nr. 1 - 3.800 PLN, Zadania Nr. 2 - 3.900 PLN, Zadania Nr. 3 - 800 PLN, Zadania Nr. 4 - 2.700 PLN, Zadania Nr. 5 - 1.800 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji , 2) spełniają warunki w art. 22 ust. 1 i art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia wymagania minimalne: - w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali co najmniej trzy zadania dotyczące zamówienia. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu, do oferty należy dołączyć: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych ( zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu co najmniej trzech zadań dotyczących zamówienia. 4) posiadają polisę OC. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia, na wybrane zadania lub jedno zadanie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia) w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił w/w warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.korczak.prudnik.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: do odbioru w siedzibie zamawiającego (płatne w kasie) - dotyczy wersji na papierze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2006, godzina 11:15, w siedzibie zamawiającego pokój nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: przyłącz sieci cieplnej. 1) Krótki opis: Zadanie obejmuje: przyłącze sieci cieplnej, zainstalowanie węzła cieplnego dwufunkcyjnego, instalację elektryczną węzła cieplnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: instalowanie centralnego ogrzewania. 1) Krótki opis: Zadanie obejmuje: wymianę centralnego ogrzewania w budynku szkoły. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40, 45.33.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan. 1) Krótki opis: Zadanie polega na wymianie wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacją oraz wymianie instalacji kanalizacyjnej i sanitarnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.25.40, 45.33.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: modernizacja instalacji elektrycznej. 1) Krótki opis: Zadanie polega na: wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej i wymianie oświetlenia edukacyjnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40, 45.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: wykończeniowe roboty po wymianie instalacji wewnętrznej. 1) Krótki opis: Zadanie polega na: przygotowaniu powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40, 45.44.21.80. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.