To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Opole: Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części
Numer ogłoszenia: 408650 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327636 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu w ramach niżej wymienionych części : - część nr 1 - dostawa fabrycznie nowych 8 szt. komputerów przenośnych (notebook), - część nr 2 - dostawa fabrycznie nowych cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących - 2 szt. Sprzęt objęty zamówieniem należy dostarczyć do GDDKiA Oddział Opole. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, uruchomienie sprzętu oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. W trakcie instalacji i uruchamiania Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wszystkie oferowane urządzania danego rodzaju ( dla danej części ) muszą być identyczne i pochodzić od tego samego producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) ..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa fabrycznie nowych 8 szt. komputerów przenośnych (notebook)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ,,GALAXY,, Jacek Michalski, ul. Fabryczna 13/1, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41967,60
Oferta z najniższą ceną: 40048,80 / Oferta z najwyższą ceną: 41967,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa fabrycznie nowych cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
- Zakład Elektroniki ELTROPOL, pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-076 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32521,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38105,4
Oferta z najniższą ceną: 38105,4 / Oferta z najwyższą ceną: 45485,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa mebli medycznych dla Stacji Dializ i Oddziału Nefrologii tj łóżka szpitalne elektryczne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi i przeszkoleniem personelu medycznego dla USK w Opolu
- Zakup mebli biurowych
- TP.D.DDO-TK.22.25_Zakup wraz z dostawą środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu CT Express 4D Bracco Injeneering dla Pracowni Tomografii Komputerowej
- TP.D.DN NŻ.21.25_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
- Zadanie nr 1 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KMP, CBŚP, BSW w Opolu
- Utrzymanie czystości na Stadionie Opolskim w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego: jednostek centralnych, monitorów, laptopa urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarki do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej I
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.