eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarcinKompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie krytej pływalni w Barcinie przy ul. J. Wojciechowskiego 1 a oraz terenów przyległych



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Barcin: Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie krytej pływalni w Barcinie przy ul. J. Wojciechowskiego 1 a oraz terenów przyległych
Numer ogłoszenia: 408716 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Barciński Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. , Ul. J. Wojciechowskiego 1 a, 88-190 Barcin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 352 71 55, faks 52 352 71 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie krytej pływalni w Barcinie przy ul. J. Wojciechowskiego 1 a oraz terenów przyległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace podstawowe wykonywane codziennie (serwisowe) należy wykonywać w godzinach od 6 00 do 22 00 tj. w godzinach funkcjonowania pływalni i polegać winny na bieżącym utrzymywaniu w stanie właściwej czystości wszystkich pomieszczeń (drzwi, szyb, luster, szafek, posadzek itp.) wraz z meblami i wszelkimi urządzeniami. 2. Codzienne prace sprzątające do wykonania w godz. 22 00 do 6 00 a) Hala główna pływalni: plaże, obrzeża niecek, rynny przelewowe, ściany kaflowe, b) zjeżdżalnia wraz ze schodami, powierzchnie chromowane urządzeń, okna i ściany przeszklone, c) słupki startowe, kratki ściekowe i pozostałe nie wymienione, d) mycie dna niecek basenowych za pomocą odkurzacza wodnego, e) Pomieszczenia natrysków: podłogi i ściany, baterie natryskowe, kratki ściekowe, drzwi, wc itp. f) Szatnie: podłogi, szafki i kabiny, siedziska itp. g) Ciągi komunikacyjne i wejście do obiektu wraz ze stanowiskami kasowymi, holem wejściowym oraz drzwiami, h) Pomieszczenia sanitarne wszystkie: podłogi, ściany urządzenia sanitarne wraz z ich dezynfekcją. i) Mycie: luster, okien drzwi, parapetów. 3. Ponadto do zakresu obowiązków należeć będą: a) dezynfekcja kanałów ściekowych, b) bieżące utrzymanie czystości okien, gruntowne mycie 4 razy w roku, c) w czasie przerwy technologicznej mycie i dezynfekcja niecek basenowych oraz urządzeń wyposażenia basenów, d) mycie 2 razy w roku urządzeń, przyrządów, powierzchni wymagających pracy na wysokości, e) sprzątanie podbasenia i przyległych pomieszczeń raz na kwartał w obecności konserwatora, f) uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych artykułów higienicznych, a w saunach artykułów kosmetycznych (waciki, ręczniki papierowe, mleczko kosmetyczne wraz z płynem do dezynfekcji urządzeń), g) odśnieżanie i posypywanie piaskiem w okresie zimowym ciągów pieszo-jezdnych wokół pływalni do drzwi wejściowych, sprzątanie terenów przyległych do pływalni, koszenie traw itp., h) zgłaszanie usterek wyznaczonemu pracownikowi zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (min. 1) które będą realizować zamówienie posiadającymi przeszkolenie z zakresu zasad eksploatacji basenów oraz wymagań sanitarnych i przeciw epidemiologicznych obowiązujących na basenach (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barcin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Barciński Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o., ul. J. Wojciechowskiego 1a, 88-190 Barcin tel./fax. 52 352 71 55, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 (sekretariat) lub przesłać na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.