Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 408756 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest wykonanie i dostawa 1000 długopisów z nadrukiem Opis: długopis metalowy o kształcie walcowatym o długości (+/- 10%) 140 mm; długopis automatyczny, końcówka przykręcana plastikowa, uchwyt mocujący, wkład piszący o grubości linii (=/-0,5 mm) w kolorze niebieskim, mechanizm przyciskany, korpus długopisu w kolorze metalicznym zielonym, na korpusie dwie obręcze metalowe, przycisk i klip w kolorze srebrnym; napis logo MCPS, naniesione w technice tampondruku, umiejscowiony na środkowej części korpusu; logo naniesione w sposób trwały, nie ulegające starciu podczas pocierania palcem lub pod wpływem wody Przedmiotem drugiej części zamówienia jest wykonanie i dostawa 500 sztuk toreb papierowych z nadrukiem: Materiał: - papier kreda mat 250 g/m2, - laminat matowy - sznurek poliestrowy w kolorze zielonym o łącznej długości 40 cm (=/- 10%) Wymiary i kolor: - format: szer. 27 cm x wys.35 cm x głęg 4 cm (=/- 10%) - wielkość logo w wymiarach nie większych niż 5 cm x 10 cm - kolorowość zadruku, wybiórczy UV: 4+0 - nadruk na dwóch stronach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i dostawa 1000 sztuk długopisów z nadrukiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Inter...Test " Sebastian Piłka
jakie przetargi wygrała firma
"Inter...Test " Sebastian Piłka
- Inter...Test, ul.Mieszka I 6, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1295,08
Oferta z najniższą ceną: 1295,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1330,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie i dostawa 500 sztuk toreb z nadrukiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Inter...Test " Sebastian Piłka
jakie przetargi wygrała firma
"Inter...Test " Sebastian Piłka
- Inter...Test, ul.Mieszka I 6, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4850,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1590,16
Oferta z najniższą ceną: 1590,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1970,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powodem przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę jest wartość, zamówienia, która nie przekracza kwoty, o której mowa w przepisach wydanych na podst. Art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku dostaw i usług dla jednostek samorządu terytorialnego - 193 000 euro. Ponadto przedmiotem zamówienia jest usługa o powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych,
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.