eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 408756 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest wykonanie i dostawa 1000 długopisów z nadrukiem Opis: długopis metalowy o kształcie walcowatym o długości (+/- 10%) 140 mm; długopis automatyczny, końcówka przykręcana plastikowa, uchwyt mocujący, wkład piszący o grubości linii (=/-0,5 mm) w kolorze niebieskim, mechanizm przyciskany, korpus długopisu w kolorze metalicznym zielonym, na korpusie dwie obręcze metalowe, przycisk i klip w kolorze srebrnym; napis logo MCPS, naniesione w technice tampondruku, umiejscowiony na środkowej części korpusu; logo naniesione w sposób trwały, nie ulegające starciu podczas pocierania palcem lub pod wpływem wody Przedmiotem drugiej części zamówienia jest wykonanie i dostawa 500 sztuk toreb papierowych z nadrukiem: Materiał: - papier kreda mat 250 g/m2, - laminat matowy - sznurek poliestrowy w kolorze zielonym o łącznej długości 40 cm (=/- 10%) Wymiary i kolor: - format: szer. 27 cm x wys.35 cm x głęg 4 cm (=/- 10%) - wielkość logo w wymiarach nie większych niż 5 cm x 10 cm - kolorowość zadruku, wybiórczy UV: 4+0 - nadruk na dwóch stronach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie i dostawa 1000 sztuk długopisów z nadrukiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter...Test, ul.Mieszka I 6, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1295,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1295,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1330,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie i dostawa 500 sztuk toreb z nadrukiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter...Test, ul.Mieszka I 6, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4850,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1590,16

  • Oferta z najniższą ceną: 1590,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1970,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Powodem przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę jest wartość, zamówienia, która nie przekracza kwoty, o której mowa w przepisach wydanych na podst. Art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku dostaw i usług dla jednostek samorządu terytorialnego - 193 000 euro. Ponadto przedmiotem zamówienia jest usługa o powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.