To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Grudziądz: REMONT MYJNI POJAZDÓW MECHANICZNYCH W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONT KUCHNI, KLATKI SCHODOWEJ ORAZ STOLARKI BUDOWLANEJ W KOMPLEKSIE W GRUPIE - 16/2013
Numer ogłoszenia: 408838 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156114 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT MYJNI POJAZDÓW MECHANICZNYCH W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONT KUCHNI, KLATKI SCHODOWEJ ORAZ STOLARKI BUDOWLANEJ W KOMPLEKSIE W GRUPIE - 16/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont myjni pojazdów mechanicznych w Grudziądzu oraz remont kuchni, klatki schodowej oraz stolarki budowlanej w kompleksie w Grupie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)ZADANIE NR 1: Remont myjni pojazdów mechanicznych przy budynku nr 29 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji, KOD CPV: 45232440-8- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków, KOD CPV: 90500000-2-Utylizacja odpadów; 2)ZADANIE NR 2: Remont kuchni, klatki schodowej oraz stolarki w budynku nr 94 w kompleksie w Grupie. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45262522-6- Roboty murarskie, KOD CPV: 45431100-8-Roboty w zakresie stolarki budowlanej, KOD CPV: 5442190-5- Usuwanie warstwy malarskiej, KOD CPV: 45442100-8 Roboty malarskie, KOD CPV: 45410000-4-Tynkowanie, KOD CPV: 45431100-8-Kładzenie terakoty, KOD CPV:45431200-9-Kładzenie glazury,KOD CPV:45310000-3-Roboty instalacyjne elektryczne, KOD CPV:31524000-5-Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne,KOD CPV:45332000-3-Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, KOD CPV:42130000-9-Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, KOD CPV:45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych, KOD CPV:90500000-2-Utylizacja odpadów, 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności założenia techniczno-technologiczne (dotyczy zadania nr 1), przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót , oraz projekt umowy. 4.Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy, korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.11-4, 45.23.24.40-8, 90.50.00.00-2, 45.26.25.22-6, 45.43.11.00-8, 45.44.21.90-5, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.31.00.00-3, 31.52.40.00-5, 45.33.20.00-3, 42.13.00.00-9, 45.33.12.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont myjni pojazdów mechanicznych przy budynku nr 29 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Obsługa Nieruchomości "PARTNER" Henryk Kiziewicz
jakie przetargi wygrała firma
Obsługa Nieruchomości "PARTNER" Henryk Kiziewicz
- Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54786,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77112,09
Oferta z najniższą ceną: 77112,09 / Oferta z najwyższą ceną: 77112,09
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont kuchni, klatki schodowej oraz stolarki w budynku nr 94 w kompleksie w Grupie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, Dolna Grupa, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80285,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68490,77
Oferta z najniższą ceną: 68490,77 / Oferta z najwyższą ceną: 280116,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.