Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Mełgiew: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części.
Numer ogłoszenia: 40889 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mełgiew , ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.melgiew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części. Część I GMINA MEŁGIEW 1.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. 2. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 3. Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku nr 1A SIWZ mają charakter orientacyjny. 4. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego faksem bądź pocztą elektroniczną. 6. Zamawiane materiały będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Gminy Mełgiew: ul. Partyzancka 2 pok. 313, 21 - 007 Mełgiew. 7. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne (tonery) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, Zamawiający może wymagać od niego zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcia gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 10. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Część II FUNDUSZ LOKALNY IM. JANA III SOBIESKIEGO 1.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1B do SIWZ. 2. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 3. Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku nr 1B do SIWZ mają charakter orientacyjny. 4. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego faksem bądź pocztą elektroniczną. 6. Zamawiane materiały będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Gminy Mełgiew: ul. Partyzancka 2 pok. 315, 21 - 007 Mełgiew. 7. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne (tonery) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, Zamawiający może wymagać od niego zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcia gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 10. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.60-0, 22.85.10.00-0, 30.19.92.30-1, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 15.82.00.00-2, 15.86.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III 4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melgiew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mełgiew ul. Partyzancka 2 pok. 313, 21-007 Mełgiew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:45, miejsce: URZĄD GMINY MEŁGIEW ul. Partyzancka 2, 21 - 007 Mełgiew - pokój 104 (kancelaria ogólna Urzędu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GMINA MEŁGIEW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. 2. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 3. Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku nr 1A SIWZ mają charakter orientacyjny. 4.Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5.Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego faksem bądź pocztą elektroniczną. 6. Zamawiane materiały będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Gminy Mełgiew: ul. Partyzancka 2 pok. 313, 21 - 007 Mełgiew. 7. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne (tonery) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, Zamawiający może wymagać od niego zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcia gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 10. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.60-0, 22.85.10.00-0, 30.19.92.30-1, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 15.82.00.00-2, 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FUNDUSZ LOKALNY IM. JANA III SOBIESKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1B do SIWZ. 2.Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 3.Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku nr 1B do SIWZ mają charakter orientacyjny. 4.Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5.Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego faksem bądź pocztą elektroniczną. 6.Zamawiane materiały będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Gminy Mełgiew: ul. Partyzancka 2 pok. 315, 21 - 007 Mełgiew. 7.Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne (tonery) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, Zamawiający może wymagać od niego zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcia gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 10.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.60-0, 22.85.10.00-0, 30.19.92.30-1, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 15.82.00.00-2, 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MEŁGIEW
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
więcej: przetargi MEŁGIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Międzynarodowego Centrum Zarządzania oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 12 miesięcy
więcej: Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.