eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZamieszczanie w prasie specjalistycznej reklam oraz na portalach internetowych bannerów reklamowych dotyczących Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Płock: Zamieszczanie w prasie specjalistycznej reklam oraz na portalach internetowych bannerów reklamowych dotyczących Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej.
Numer ogłoszenia: 408928 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych , ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, faks 024 3672225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamieszczanie w prasie specjalistycznej reklam oraz na portalach internetowych bannerów reklamowych dotyczących Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zamieszczenie reklam w prasie specjalistycznej (miesięcznikach) skierowanej do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego oraz bannerów reklamowych na branżowych stronach internetowych skierowanych również do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego na przykład zakładów przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych. 2. Bannery reklamowe będą publikowane na minimum czterech branżowych stronach internetowych w terminie: przez 29 dni od daty podpisania umowy oraz przez kolejne 15 dni po zakończeniu 1 edycji ogłoszenia. Zamawiający dostarcza wzór bannera reklamowego. 3. Reklamy będą zamieszczone w przynajmniej trzech branżowych czasopismach. Ukażą się w sumie minimum cztery reklamy prasowe w przynajmniej styczniowych i lutowych numerach miesięczników. Reklamy prasowe powinny być zamieszczone w kolorze. Zamawiający dostarcza wzory reklam. Zamawiający nie ma preferencji dotyczących stron, na których będą umieszczone ogłoszenia. Nie ma również wymagań w stosunku do układu ogłoszenia na stronie. Jedna reklama powinna mieć wymiary minimum 85 x 130 mm, pozostałe minimum 90 x 130 mm. Banner reklamowy - Na branżowych stronach internetowych skierowanych do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego np. zakładów przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych. Bannery będą miały wymiary minimum 426 x 160 px i będą umieszczone w centralnej części strony internetowej. Reklama będzie prowadzona w sposób ciągły (nie w odsłonach) w terminie: przez 29 dni od daty podpisania umowy oraz przez kolejne 15 dni po zakończeniu 1 edycji ogłoszenia. Reklama będzie prowadzona na minimum czterech branżowych stronach internetowych. Miejsce umieszczenia bannera : Banner centralny strony internetowej (umieszczony w środkowej części strony internetowej. Czas emisji: Przynajmniej przez 29 dni od daty podpisania umowy oraz przez kolejne 15 dni po zakończeniu 1 edycji ogłoszenia. Reklama prasowa - ogłoszenie o studiach podyplomowych. W prasie specjalistycznej (miesięcznikach branżowych) skierowanych do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego np. zakładów przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych. Reklamy ukażą się przynajmniej w trzech miesięcznikach branżowych. Ukażą się przynajmniej cztery reklamy prasowe. Reklamy będą miały wymiary: jedna reklama powinna mieć wymiary przynajmniej 85 x 130 mm, pozostałe przynajmniej 90 x 130 mm. Reklamy prasowe powinny być zamieszczone w kolorze. Zamawiający dostarcza wzory reklam. Zamawiający nie ma preferencji dotyczących stron, na których będą umieszczone ogłoszenia. Nie ma również wymagań w stosunku do układu ogłoszenia na stronie. Czas emisji: Reklamy ukażą się w minimum trzech miesięcznikach branżowych w przynajmniej styczniowych i lutowych numerach. Liczba emisji: Przynajmniej 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 1. Warunki ogólne Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument, o którym mowa w punkcie 20.1.a. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt III.2)1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy!). 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w pkt III.2)2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2. SIWZ. 2.1. Pisemne zobowiązanie Podwykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Wspólne ubieganie się o zamówienie: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Oryginał lub odpis pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 3.3. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.(pkt.20.1.b. SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku, 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza17, pok nr 6. Tel./Fax: (0 24) 36-72-221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku, 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza17, pok. nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 4.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.