Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Wałcz: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO LABORATORIÓW REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: REGIONALNE CENTRUM BADAWCZO-ROZWOJOWE
PRZY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W WAŁCZU
Numer ogłoszenia: 408930 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2500187, faks 67 2500187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO LABORATORIÓW REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: REGIONALNE CENTRUM BADAWCZO-ROZWOJOWE PRZY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W WAŁCZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do laboratoriów. Zamówienie obejmuje dostawę, posadowienie, montaż dostarczonego wyposażenia, zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania niezbędnego do prawidłowej pracy przedmiotu zamówienia, uruchomienie i przeprowadzenie niezbędnych testów działania oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego, jeżeli jest to wymagane dla danej części zamówienia. Wyposażenie zostanie dostarczone, zamontowane do wskazanych przez Zamawiającego laboratoriów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na jedną, więcej niż jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamówienie obejmuje podział na III części. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia - część I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju został zawarty w załączniku nr 6, stanowiącym integralną część SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 42.62.30.00-9, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ponieważ do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie wymagają posiadania szczególnych uprawnień, Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie sposobu oceny spełniania niniejszego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany danych adresowych, NIP, Regon pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą ze zmiany miejsca wykonywania działalności Wykonawcy lub zmian nadanych przez właściwe urzędy, 2) zmiany osób reprezentujących strony, pod warunkiem okazania przez Wykonawcę odpowiednich pełnomocnictw, 3) zmiany Podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, 5) zmianę terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), b) opóźnienia w pracach remontowych prowadzonych w pomieszczeniach, w których mają być zamontowane urządzenia, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, c) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ppkt a-b termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 6) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 7) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto, 8) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 149 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9) zmiany formy zabezpieczenia zaliczki - zgodnie z art. 149 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwość wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany, w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwsz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, pok. 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, Rektorat (pok. 108).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Regionalne Centrum Badawczo-Rozwojowe współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet: Oś 1 - Gospodarka-Innowacje, Działanie 1.2 Innowacje i Transfer Technologii, Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R, umowa nr UDA-RPZP.01.02.02-32-003/14-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Frezarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa frezarki sterowanej numerycznie CNC 3 osiowa + oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 42.62.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Serwis pogwarancyjny - koszt dojazdu - 5
- 4. Serwis pogwarancyjny - stawka za roboczogodzinę - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer przenośny -laptop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego. System komputerowy do analizy danych pomiarowych wraz z systemem operacyjnym i najnowszym pełnym pakietem biurowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor o parametrach: 1. Rozdzielczość min.: 1920 x 1080 HDTV 2. Kontrast min.: 10000:1 3. Stosunek projekcji: w zakresie 1.39-2.09:1 4. Jasność min.: 2500 ANSI 5. Szumy pracy projektora max.: 35 dB 6. Szumy pracy projektora w trybie ECO max.: 32 dB 7. Czas pracy lampy: przynajmniej 3000 godzin 8. Czas pracy lampy w trybie ECO: przynajmniej 5000 godzin 9. 3D Ready 10. Głośnik przynajmniej 10 Watt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Usługa ubezpieczenia Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
- Świadczenie opieki serwisowej systemu HIS Eskulap (Producent Nexus Polska Sp. z o. o.) oraz dostęp do nowych wersji
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- "Dostawa i montaż elektronicznej tablicy ogłoszeń, Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przenośnego dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Dostawa poziomego centrum tokarskiego wraz z kompatybilnym podajnikiem prętów
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.