eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrzewicaTermomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 40893 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Drzewica: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków na podstawie umowy Nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0045/16-00 z dnia 06.09.2016r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11635


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica, krajowy numer identyfikacyjny 67022410800000, ul. ul. Staszica  22, 26340   Drzewica, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 483 756 794, faks 483 756 641, e-mail ugm@drzewica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.drzewica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKBI.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy obejmujących swym zakresem : Branża budowlana(parter, 1-sze piętro i 2-gie piętro) : - wymiana posadzek w pomieszczeniach biurowych, korytarzach oraz na klatce schodowej wraz z warstwami izolacji akustycznej i warstwą wyrównawczą : ca 1000 m2, - wymiana stolarki drzwiowej wewnątrz budynku : 38 szt, - demontaż zbędnych otworów drzwiowych oraz wykonanie w tych miejscach ścianek działowych o konstrukcji szkieletowej, - wymianę okienka wraz z ladą podawczą do pomieszczenia kasy, - montaż sufitów systemowych podwieszonych na korytarzach oraz w sali konferencyjnej : 253,2 m2, - roboty malarskie w pomieszczeniach biurowych, korytarzach i na klatce schodowej : 3.686,3 m2, - wymiana balustrad i montaż pochwytów przyściennych na klatce schodowej, - remont łazienek w części MGOPS, Uwaga Stopnie schodów wykonać z płyt granitowych 150 x 33 x 5 cm ryflem antyposlizgowym, spoczniki i korytarze będące częścią klatki schodowej z płyt granitowych antypoślizgowych 30 x 60 cm gr. min 1cm. Branża sanitarna (piwnice, parter, 1-sze piętro, i 2-gie piętro, dach): - wymiana instalacji centralnego ogrzewania ( demontaż istniejącej instalacji i grzejników , montaż nowej instalacji (114 grzejników stalowych płytowych) wraz z armaturą, - instalacja ciepłej wody użytkowej wraz z montażem kolektora słonecznego i instalacją solarną, - wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacja klimatyzacji (montaż 2 jednostek wewnętrznych i 2 jednostek zewnętrznych wraz z instalacją chłodniczą), Branża elektryczna (piwnice, parter, 1-sze piętro, i 2-gie piętro, dach): - demontaż istniejących instalacji (zasilająca wraz z tablicami, gniazd wtyczkowych, oświetleniowej, teleinformatycznej i odgromowej), - instalacja rozdzielnic i WLZ ( 8 szt.), - instalacja zasilająca i gniazd wtyczkowych, - instalacja zasilania gwarantowanego (centralny UPS ), - instalacja oświetlenia ogólnego (oprawy ze źródłem LED), - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja przeciwprzepięciowa i ochrony od porażeń, - instalacja odgromowa, - instalacja fotowoltaiki o mocy min.12 kWp, - instalacja okablowania strukturalnego (telefony IP, 32 szt.), - instalacja telewizji przemysłowej CCTV, - instalacja alarmowa, - instalacja audio-video (dotyczy sali konferencyjnej). Wykonawca : - zaproponuje i wdroży konfigurację dla dostarczonych urządzeń aktywnych, zgodnie ze specyfikacją rozwiązań przyjętych dla instalowanych urządzeń oraz wymaganiami Zamawiającego. Zaproponowana konfiguracja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed jej wdrożeniem. - przeprowadzi przy udziale Zamawiającego testy działania systemu po których będzie można stwierdzić "gotowość do pracy", - przeprowadzi instruktaż z zakresu obsługi i zarządzania zainstalowanymi urządzeniami dla osób wskazanych przez Zamawiającego - sporządzi dokumentację powykonawczą obejmującą co najmniej : topologię fizyczną, logiczną instalacji, schematy połączeń, adresację urządzeń, opis konfiguracji poszczególnych urządzeń wraz z plikami konfiguracyjnymi, procedury konfiguracji poszczególnych urządzeń, procedury odtwarzania konfiguracji poszczególnych urządzeń po awarii, dokumentacja powykonawcza musi być sporządzona w języku polskim w formie papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej na nośniku CD-R/DVD-R.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45453000-7, 45333333-0, 45330000-9, 45331220-6, 45310000-3, 45317000-2, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1556197.91
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ROSA-BUD Spółka Akcyjna,  rosabud@rosabud.pl,  ul. Gazowa 5/7,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1914123.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1914123.43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2313699.77
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.