To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 40893 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Drzewica: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków na podstawie umowy Nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0045/16-00 z dnia 06.09.2016r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11635
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica, krajowy numer identyfikacyjny
67022410800000, ul.
ul. Staszica
22,
26340
Drzewica, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
483 756 794, faks
483 756 641, e-mail
ugm@drzewica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.drzewica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKBI.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy obejmujących swym zakresem : Branża budowlana(parter, 1-sze piętro i 2-gie piętro) : - wymiana posadzek w pomieszczeniach biurowych, korytarzach oraz na klatce schodowej wraz z warstwami izolacji akustycznej i warstwą wyrównawczą : ca 1000 m2, - wymiana stolarki drzwiowej wewnątrz budynku : 38 szt, - demontaż zbędnych otworów drzwiowych oraz wykonanie w tych miejscach ścianek działowych o konstrukcji szkieletowej, - wymianę okienka wraz z ladą podawczą do pomieszczenia kasy, - montaż sufitów systemowych podwieszonych na korytarzach oraz w sali konferencyjnej : 253,2 m2, - roboty malarskie w pomieszczeniach biurowych, korytarzach i na klatce schodowej : 3.686,3 m2, - wymiana balustrad i montaż pochwytów przyściennych na klatce schodowej, - remont łazienek w części MGOPS, Uwaga Stopnie schodów wykonać z płyt granitowych 150 x 33 x 5 cm ryflem antyposlizgowym, spoczniki i korytarze będące częścią klatki schodowej z płyt granitowych antypoślizgowych 30 x 60 cm gr. min 1cm. Branża sanitarna (piwnice, parter, 1-sze piętro, i 2-gie piętro, dach): - wymiana instalacji centralnego ogrzewania ( demontaż istniejącej instalacji i grzejników , montaż nowej instalacji (114 grzejników stalowych płytowych) wraz z armaturą, - instalacja ciepłej wody użytkowej wraz z montażem kolektora słonecznego i instalacją solarną, - wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacja klimatyzacji (montaż 2 jednostek wewnętrznych i 2 jednostek zewnętrznych wraz z instalacją chłodniczą), Branża elektryczna (piwnice, parter, 1-sze piętro, i 2-gie piętro, dach): - demontaż istniejących instalacji (zasilająca wraz z tablicami, gniazd wtyczkowych, oświetleniowej, teleinformatycznej i odgromowej), - instalacja rozdzielnic i WLZ ( 8 szt.), - instalacja zasilająca i gniazd wtyczkowych, - instalacja zasilania gwarantowanego (centralny UPS ), - instalacja oświetlenia ogólnego (oprawy ze źródłem LED), - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja przeciwprzepięciowa i ochrony od porażeń, - instalacja odgromowa, - instalacja fotowoltaiki o mocy min.12 kWp, - instalacja okablowania strukturalnego (telefony IP, 32 szt.), - instalacja telewizji przemysłowej CCTV, - instalacja alarmowa, - instalacja audio-video (dotyczy sali konferencyjnej). Wykonawca : - zaproponuje i wdroży konfigurację dla dostarczonych urządzeń aktywnych, zgodnie ze specyfikacją rozwiązań przyjętych dla instalowanych urządzeń oraz wymaganiami Zamawiającego. Zaproponowana konfiguracja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed jej wdrożeniem. - przeprowadzi przy udziale Zamawiającego testy działania systemu po których będzie można stwierdzić "gotowość do pracy", - przeprowadzi instruktaż z zakresu obsługi i zarządzania zainstalowanymi urządzeniami dla osób wskazanych przez Zamawiającego - sporządzi dokumentację powykonawczą obejmującą co najmniej : topologię fizyczną, logiczną instalacji, schematy połączeń, adresację urządzeń, opis konfiguracji poszczególnych urządzeń wraz z plikami konfiguracyjnymi, procedury konfiguracji poszczególnych urządzeń, procedury odtwarzania konfiguracji poszczególnych urządzeń po awarii, dokumentacja powykonawcza musi być sporządzona w języku polskim w formie papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej na nośniku CD-R/DVD-R.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45453000-7,
45333333-0,
45330000-9,
45331220-6,
45310000-3,
45317000-2,
45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1556197.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1914123.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.