eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzebudowa drogi gminnej we wsi Stołowacz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Bielsk Podlaski: Przebudowa drogi gminnej we wsi Stołowacz
Numer ogłoszenia: 408954 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356390 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Stołowacz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 107487B na odcinku od drogi powiatowej nr 1575B do drogi powiatowej nr 1575B (początek i koniec drogi gminnej na drodze powiatowej). Przebudowa drogi gminnej polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna gr.5cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm i warstwy mrozoochronnej grubości 30 cm oraz poboczy żwirowych stabilizowanych mechanicznie. Inwestycja jest zlokalizowana na działkach o numerach geodezyjnych: 65, 66 (pas drogi gminnej). Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 391,86 m. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Przebudowywany odcinek w chwili obecnej nie posiada nawierzchni utwardzonej, jedynie nawierzchnię gruntową o nierównomiernej szerokości 4-6m bez wyraźnie ukształtowanych poboczy. Na całej długości projektowanej przebudowy droga przebiega w poziomie istniejącego terenu lub w niewielkim nasypie 0-20 cm. Na odcinku od km 0+010 do km 0+080 występuje rów przydrożny prawostronny o głębokości od 0,3 do 0,5 m. Zieleń w istniejącym pasie drogowym wzdłuż przebudowywanego odcinka występuje w postaci pojedynczych drzew i krzewów. Skład gatunkowy istniejącej zieleni nie jest zróżnicowany. Z drzew występują przede wszystkim akacje, jesiony, buki, olchy, topole i wierzby. Stan zdrowotny zieleni jest generalnie dobry. W pojedynczych przypadkach występują drzewa i krzewy w stanie dobrym. Realizacja projektowanej inwestycji nie wymaga usunięcia zieleni rosnącej w pasie drogowym. Zieleń w pasie drogowym zostanie zabezpieczona przed uszkodzeniami w okresie wykonywania robót oraz poddana koniecznym zabiegom pielęgnacyjnym. Pod koroną drogi w km 0+388 występuje przepust rurowy betonowy o śr.40cm wymagający oczyszczenia. Droga przecina tereny upraw rolnych w obszarze zabudowy gospodarczej. Podłoże gruntowe. Na podstawie przeprowadzonego rozpoznania podłoża stwierdzono w podłożu drogi przeznaczonej do przebudowy obecność gruntów niespoistych poprzecinanych warstwami gruntów spoistymi oraz grunty nasypowe. Nasypy budowlane występują na prawie całym badanym odcinku i składają się z mieszaniny gruntów mineralnych - niespoistych. W podłożu stwierdzono występowanie piasków pylastych, piasku drobnego oraz pospółki gliniastej i gliny piaszczystej. Warunki wodne określa się jako przeciętne. Grunty zakwalifikowano do grupy nośności podłoża G2 i G3. Techniczna charakterystyka projektowanej inwestycji. Konstrukcja nawierzchni w ramach przebudowy: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA 0/12,8 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 20cm, - warstwa mrozoochronna z pospółki - 30cm, Całkowita grubość przyjętej konstrukcji wynosi 55 cm. Pobocza i skarpy. Pobocza drogi zaprojektowano o grubości 10 cm i szerokości 0,75m od km 0+000,00 do km 0+086,67 oraz o szerokości 0,50 m na odcinku od km 0+086,67 do końca trasy, z gruntu naturalnego (pospółka) stabilizowanego mechanicznie. Skarpy w obrębie pasa drogowego należy zahumusować (grubość warstwy 10 cm) i obsiać trawą. Zjazdy do posesji. Na całym odcinku przebudowy drogi gminnej, po obu stronach pasa drogowego występują działki, które powinny mieć zapewniony dojazd. Na planie sytuacyjnym zaproponowano lokalizację zjazdów na w/w działki. Ze względu na niewystarczającą ilość miejsca w istniejącym pasie drogowym proponuje się pozostawienie istniejącego sposobu obsługi działki. Zjazdy zostaną wykonane z betonu asfaltowego w granicach pasa drogowego. Infrastruktura techniczna. W pasie drogowym przebudowywanej drogi i na terenie przyległym występują urządzenia infrastruktury technicznej - wodociąg oraz kabel telekomunikacyjny. W trakcie wykonywania robót nie planuje się przebudowy żadnych urządzeń towarzyszących. Przebudowa drogi nie spowoduje konieczności przebudowy urządzeń towarzyszących będących w pasie drogowym. Roboty drogowe w rejonie występowania urządzeń infrastruktury technicznej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. Sposób wytyczenia projektowanych rozwiązań. Wytyczenie obiektu powinno zostać wykonane przez uprawnionych geodetów. Rozwiązanie wysokościowe. Rozwiązania wysokościowe projektowanej przebudowy drogi zostały przedstawione na przekroju podłużnym poprzez podanie projektowanych rzędnych wysokościowych w charakterystycznych punktach oraz pokazanie projektowanych spadków podłużnych. Minimalne pochylenie podłużne niwelety wynosi 0,40% a maksymalne 1,11%. Na włączeniu do drogi powiatowej spadki wynoszą 1,65% oraz 3,64%. Projektowana trasa w przekroju podłużnym zostaje wyniesiona ponad niweletę drogi istniejącej o maks. 0,30cm. Zapewni to właściwe ukształtowanie korpusu drogi, nadanie jej normatywnych pochyleń poprzecznych oraz podłużnych a co za tym idzie poprawne odwodnienie korpusu drogi. Rozwiązanie takie nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Odwodnienie. Na całym odcinku projektowanej trasy przewiduje się odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych oraz poprzecznych jezdni i poboczy. Na odcinku ok. 80 m zostanie wykonany rów przydrożny prawostronny. Będzie on funkcjonował jako rów odparowujący. Istniejący wododział w km ok. 0+220 podzieli ilości wody spływającej z korony drogi średnio po połowie na odcinki od początku trasy do wododziału i od wododziału do końca trasy. Przewiduje się oczyszczenie istniejącego przepustu o śr. 40cm pod drogą gminną w km 0+388.00. Przepust jest w ciągu istniejącego rowu drogowego drogi powiatowej nr 1575B. Przekroje normalne. Na całym odcinku objętym opracowaniem założono spadek poprzeczny jezdni jako daszkowy o pochyleniu 2%, za wyjątkiem łuków poziomych i odcinka od km 0+232,15 do km 0+289,05 gdzie na prostej założono spadek jednostronny 2%. Spadki poprzeczne drogi zostały pokazane na planie sytuacyjnym. Przekrój daszkowy o spadku 2% jest na odcinkach prostych. Na trasie występują trzy łuki poziome o promieniach R=7m, R=35, R=7m, na których występuje pochylenie poprzeczne o wartości 2%. Ziemia roślinna. Założono zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej do głębokości 20 cm. Humus powinien być składowany i ponownie wykorzystany przy robotach wykończeniowych związanych z uzupełnieniem poboczy i obsianiem traw. Roboty ziemne. Roboty związane są z wykonaniem wykopów oraz nasypów pod projektowaną konstrukcję nawierzchni. Wykopy w zakresie wykonania koryta pod warstwę podbudowy o głębokości maksymalnie 40 cm. Gospodarka odpadami. Gospodarka odpadami powstającymi w czasie budowy przedsięwzięcia powinna odbywać się zgodnie z przepisami w zakresie gospodarowania odpadami, a w szczególności z przepisami Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628). W szczególności należy przestrzegać zasady zapobiegania powstawaniu odpadów lub minimalizacji ich ilości, a także wykorzystywania lub unieszkodliwiania tych odpadów w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska. Wszystkie odpady powstające w czasie budowy powinny być ewidencjonowane przez wytwarzającego i odbiorcę. Odpady zaliczone do odpadów niebezpiecznych, powinny być wybierane i usuwane przez specjalistyczną firmę, posiadającą zezwolenie na wykonywanie tych prac. Następnie odpady te należy kierować do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Elementy z rozbiórek infrastruktury (słupy, kable) będą wykorzystane i zagospodarowane przez właściciela urządzeń. Odpady komunalne powinny być wywożone na składowisko komunalne. Powstające w trakcie budowy odpady niebezpieczne powinny być składowane w kontenerach i wywożone przez firmę posiadającą zezwolenie na usuwanie odpadów niebezpiecznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 153440.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 153440.60
  • Oferta z najniższą ceną: 153440.60 oferta z najwyższą ceną: 180732.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.