Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Gdańsk: Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego
Numer ogłoszenia: 409038 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budynku Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako elementu Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego w Gdańsku. Inwestycja opierać się będzie na rozbudowie budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku przy ul. Beniowskiego 7, polegającej na dobudowaniu skrzydła obiektu na działkach 9-1, 9-11, 10-5, 10-7, 23-1 obręb 19 z przeznaczeniem na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Przewiduje się dobudowę trzykondygnacyjnego budynku o wymiarach 18,81 x 35,65 m, wys. 10,85 m o łącznej powierzchni zabudowy 590 m2 z możliwością poruszania się osób niepełnosprawnych - winda z poziomu 0 obsługująca wszystkie kondygnacje. Założeniem zadania jest wykorzystanie przyłączy mediów z budynku Komendy Miejskiej PSP. W skład budynku będą wchodzić: sala dyspozytorska, pomieszczenia techniczne, sala szkoleniowa, pomieszczenia socjalno-sanitarne, pomieszczenia biurowe, miejsca postojowe w hali garażowej przyziemia. Łączna powierzchnia użytkowa to 1565 m2. Kubatura budynku - 6308 m3. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie wielobranżowej, budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowej wraz z projektem technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej obiektu Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku oraz infrastruktury niezbędnej do jego funkcjonowania w ramach przedsięwzięcia Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego oraz uzyskanie wymaganych opinii, zezwoleń, uzgodnień, decyzji, w szczególności uzyskanie Decyzji o Pozwoleniu na Budowę w oparciu o opracowany projekt budowlany. Podstawę do wykonania przedmiotowej dokumentacji stanowią: a) koncepcja programowo-przestrzenna wykonana przez firmę PROMEX - Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, c) dokumentacja geotechniczna dla projektu budowy Centrum Powiadamiania Ratunkowego - Załącznik Nr 8 do SIWZ, d) warunki techniczne przyłącza mediów - Załącznik Nr 9 do SIWZ, e) wymagania w zakresie ochrony ppoż. do sporządzenia dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.3. Wykonawca jest obowiązany przygotować dokumentację projektową obejmującą projekt budowlany gotowy do złożenia, w celu uzyskania Decyzji o Pozwoleniu na Budowę (DoPnB), wraz ze wszystkimi niezbędnymi do uzyskania DoPnB uzgodnieniami i opiniami, zawierający informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), oraz projekt wykonawczy. W skład dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia wchodzi: Wielobranżowy projekt budowlany obiektu wykonany w zakresie: a) architektury, b) konstrukcji, c) instalacji i urządzeń: sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), d) instalacji i urządzeń kanalizacji deszczowej ze wszystkimi jej elementami, e) instalacji c.o. wraz z modernizacją istniejącego węzła cieplnego budynku Komendy Miejskiej PSP, f) instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej (z zastosowaniem centrali z rekuperatorem) i klimatyzacji, g) instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i oświetleniowych, h) instalacji i urządzeń teletechnicznych (telefoniczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, Internet, instalacja telewizyjna, światłowodowa, instalacja sygnalizacji alarmu włamania), i) instalacji centralnego odkurzacza, j) instalacji windy osobowej, k) innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym odgromowych i innych wynikających z przepisów ochrony ppoż. Projekt zagospodarowania terenu działki wraz z infrastrukturą techniczną, w tym: a) projekt sieci, przyłączy zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów uzbrojenia, b) dróg dojazdowych i chodników, c) zagospodarowanie terenów zielonych. Projekt technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotowe opracowanie zawierające zbiór wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robot, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Wielobranżowy Projekt wykonawczy w zakresie: a) architektury, b) konstrukcji, c) wewnętrznych instalacji i urządzeń: instalacji i urządzeń: sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), c.o. wraz z modernizacją istniejącego węzła cieplnego budynku Komendy Miejskiej PSP, wentylacji mechanicznej (z zastosowaniem centrali z rekuperatorem) i klimatyzacji, elektroenergetycznych i oświetleniowych (w tym w szczególności: rozdzielnia zewnętrzna, linia kablowa, zasilanie gniazd gospodarczych, zasilanie urządzeń technologicznych, siec systemu kontroli dostępu, zasilanie windy, instalacja niskonapięciowa, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne), instalacji i urządzeń teletechnicznych (telefoniczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, Internet, instalacja telewizyjna, światłowodowa, instalacja sygnalizacji alarmu włamania), instalacji centralnego odkurzacza, d) infrastruktury zewnętrznej, infrastruktury drogowej - place, drogi dojazdowe, dojścia, sieci kanalizacji deszczowej ze wszystkimi jej elementami (tj. studnie rewizyjne, wpusty, odwodnienia liniowe), sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, sieci c.o. sieci elektroenergetycznych i oświetlenia zewnętrznego, sieci teletechnicznych (tj. monitoring, alarmy), innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym odgromowych i innych wynikających z przepisów ochrony ppoż. zagospodarowania terenów zielonych. Zakres robót budowlanych obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego, funkcjonującego zgodnie ze swoim przeznaczeniem, budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej oraz JRG 5 w Gdańsku przy ul. Beniowskiego 7 na działkach: 9-1, 9-11, 10-5, 10-7, 23-1 obręb 19, poprzez dobudowanie od strony północnej skrzydła trzykondygnacyjnego budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drogami dojazdowymi, chodnikami i zagospodarowaniem terenu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wraz z projektem technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, uzgodnieniami, decyzjami, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 3.5 Przedmiot Zamówienia będzie realizowany w następujących etapach: a) I etap - przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej - w terminie do dnia 15 marca 2011 roku, b) II etap - wykonanie prac rozbiórkowych - w terminie do dnia 31 marca 2011 roku, c) III etap - zakończenie prac budowlanych stanu surowego - w terminie do dnia 30 czerwca 2011 roku, d) IV etap - zakończenie instalacji przyłączy technicznych - w terminie do dnia 31 sierpnia 2011 roku, e) V etap - wykonanie instalacji wewnętrznych - w terminie do dnia 31 października 2011 roku, f) VI etap - wykonanie pozostałych robót, rozruch i przekazanie obiektu - w terminie do dnia 30 listopada 2011 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 20 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności w zakresie wiedzy i doświadczenia - w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 6000 m3 i wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 złotych netto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt III.4.1) ogłoszenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności w zakresie sytuacji ekonomicznej finansowej - posiadają środki finansowe na rachunku w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt III.4.1) ogłoszenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wszystkie dokumenty wskazane w SIWZ w pkt. VII. i VIII.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana terminu wykonania zamówienia (wydłużenie lub skrócenie) lub poszczególnych etapów realizacji Przedmiotu Zamówienia, w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania takiego terminu przez Wykonawcę, z przyczyn od niego niezależnych; 2) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do zmienionych przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Beniowskiego 7, 80 - 382 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Beniowskiego 7, 80 - 382 Gdańsk , sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Oświadczenie lub oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winno/y potwierdzać, iż wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3) Dokumenty wymienione w pkt III.4.2) muszą dotyczyć każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego w ramach osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego rozdz. 7.2 Zintegrowany System Ratownictwa, oraz z budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.