Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Ruda Śląska: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby PARKU WODNEGO Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na 6 części
Numer ogłoszenia: 409096 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodny-rudaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby PARKU WODNEGO Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na 6 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne świadczone sukcesywnie do dnia 31.12.2013 roku, na potrzeby nowo wybudowanego obiektu AQUADROM w Rudzie Śląskiej, będącego w zarządzie PARKU WODNEGO sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej, z podziałem na 6 części zwane dalej Zadaniami nr 1 ÷ 6 wyszczególnionymi w załączniku nr 3 do SIWZ. Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk materiałów informacyjnych i reklamowych, wyszczególnionych dla danego zadania w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 10 % wartości zamówienia podstawowego (każdej części), polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które są przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) dla Zadania nr 1: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk folderów, teczek, zaproszeń, kalendarzy i ulotek, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto, 2) dla Zadania nr 2: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk Voucherów, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 6.000,00 zł brutto, 3) dla Zadania nr 3: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk Roll-up lub Slimstand, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 2.500,00 zł brutto, 4) dla Zadania nr 4: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk naklejek pokrytych powierzchnią antypoślizgową, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 9.000,00 zł brutto, 5) dla Zadania nr 5: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk kopert z nadrukiem, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto, 6) dla Zadania nr 6: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk tatuaży wodnych, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 1.600,00 zł brutto, Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedno ZADANIE, zgodnie z treścią pkt 5.1.3 SIWZ, zobowiązany jest wykazać osobno spełnienie warunku udziału dla każdego ZADANIA, na które składana jest oferta
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy dopuszczalne są tylko w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy w sytuacji, gdyby do opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy doszło z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i na okres nie dłuższy niż okres niezawinionego przez Wykonawcę opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy, 2) sposobu oraz zakresu spełnienia świadczenia: a) zmiany spowodowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parkwodny-rudaslaska.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o., ul. Kłodnicka 97 lok 4, 41-706 Ruda Śląska /w sekretariacie/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o., ul. Kłodnicka 97 lok 4, 41-706 Ruda Śląska /w sekretariacie/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: folderów, zaproszeń, kartek świątecznych, teczek firmowych, kalendarzy książkowych, ulotek, plakatów, dyplomów, kolorowanek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: Vouchery wraz z zabezpieczeniem w postaci hologramu indywidualnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: Roll-up, Slimstand. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: naklejki, naklejki na podłogę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.87.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk kopert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 5, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk tatuaży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących w zarządzaniu MPGM TBS Sp. z o.o. od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - ARTECH dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - grupa materiałowa 292-10-19
- Obsługa bocznicy kolejowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Obsługa infrastruktury kolejowej oraz wykonywanie przewozów kolejowych w jej obrębie Zadanie 2 - Diagnostyka, konserwacja i bieżące utrzymanie infrastruktury kolejowej
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (etap I) wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień z właścicielami, (etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego (III etap) w oparciu o wykonaną koncepcję odwodnienia działek zlokalizowanych przy ulicy Strażackiej i Malinowej w Mikołowie - Borowej Wsi
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
- Budowa windy zewnętrznej osobowej w budynku przy ul. Solidarności 5-7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Sukcesywne usługi drukowania dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń (w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników, w ramach PS WPR 2023-2027)
- druk i dostawę materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń (w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników, w ramach PS WPR 2023-2027
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2025 roku"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.