eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówUsługa ochrony w Sądzie Rejonowym w Myszkowie 6/SRM/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Myszków: Usługa ochrony w Sądzie Rejonowym w Myszkowie 6/SRM/2012
Numer ogłoszenia: 40912 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 517616 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 315-98-15, faks (034)315-98-95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony w Sądzie Rejonowym w Myszkowie 6/SRM/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Myszkowie w okresie od 01.02.2013 r. do 31.12.2013 r., z tym że w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2 wraz z parkingami położonymi przy budynkach Sądu przy ulicy Kwiatkowskiego 2 przez 11 miesięcy tj. od 01.02.2013 r. do 31.12.2013 r. oraz w godzinach pracy w pomieszczeniach II piętra w lokalu wynajmowanym od MTBS Sp. z o.o. przy ul. Pułaskiego 7 w Myszkowie przez 9 miesięcy tj. od 01.02.2013 r. do 31.10.2013 r. wraz z usługą zamykania pomieszczeń Sądu przy ul. Pułaskiego 7 w Myszkowie (asysta kluczy) oraz usługa grupy interwencyjnej w razie zagrożenia napadem w w/w budynkach i wynajmowanym lokalu Wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość, zakres i częstotliwość stanowi załącznik nr 1 do SIWZ z dn. 19.12.2012 r. Obowiązuje przedmiot zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ z dn. 19.12.2012 r. - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych ULISSES Urszula Rasała, Al. Wojska Polskiego 113, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173959,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145755,04

  • Oferta z najniższą ceną: 145755,04 / Oferta z najwyższą ceną: 229201,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.