Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Sławków: Remont nawierzchni chodników i jezdni w ul. Świętojańskiej w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 40914 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników i jezdni w ul. Świętojańskiej w Sławkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Remont chodników i jezdni ul. Świętojańskiej w zakresie: - remontu nawierzchni jezdni - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa o grubości 5 cm - powierzchnia 3325 m2 - remontu nawierzchni chodników - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - powierzchnia 520,0 m2 - remontu nawierzchni wjazdów do posesji - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - powierzchnia 121,0 m2 - oznakowania pionowego - 5 szt. znaków drogowych - oznakowania poziomego - grubowarstwowe, mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chlorokauczukową - powierzchnia 46,5 m2 - montażu HOL separatora, wydzielenia miejsc parkingowych i przystanku autobusowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - prawo zamówień publicznych, -dysponują co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w tym zakresie, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobamizdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -w okresie ostatnich 5 lat wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - o podobnym zakresie rzeczowym i o wartości zbliżonej do wartości zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami od Zleceniodawców potwierdzającymi, że wymienione w wykazie (załącznik nr 4) roboty zostały wykonane należycie. -posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu pozwalające na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, -posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone przez nich w ramach złożonych ofert; wykaz tych dokumentów podano w punkcie 6 części I SIWZ. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. 5. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz porozumienie określające zakres współdziałania i odpowiedzialności. 4. Wykaz wykonanych trzech, w ciągu ostatnich pięciu lat, robót o podobnym charakterze, wielkości i zakresie rzeczowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z pozytywnymi referencjami od Zamawiających (załącznik nr 4). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających odpowiednie kwalifikacje potwierdzone załączoną kserokopią uprawnień - zgodnie z punktem 5.1 części I SIWZ (załącznik nr 3). 6. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 7. Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 8. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków w Urzędzie Skarbowym i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne w ZUS. 9. Oświadczenie o akceptacji dokumentów i warunków przetargu. 10. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.11. Kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o kosztorys ślepy załączony do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umslawkow.finn.pl zakładak zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławkowa
ul. Łosińska 1
41-260 Sławków
II piętro pok. 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1 I piętro pok. 11 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych 2008-2011.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Braterskiej w Paczkowie, gm. Swarzędz
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
- Budowa drogi dla rowerów z Gminy i Miasta Witkowo do Miasta Gniezna - etap I (odcinek Wiekowo-Strzyżewo Witkowskie) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2218L dr. kraj. nr 19 - Wola Niemiecka - Dys w zakresie budowy chodnika - Etap II
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.