eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieOpróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Zawiercie: Opróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 40917 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12255 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r. Część (zadanie) 1 - Opróżnianie koszy ulicznych. Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 35 l, 75 l i 90 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie. Przez opróżnianie koszy rozumie się usuwanie zanieczyszczeń z wnętrza koszy oraz uprzątanie śmieci w najbliższym otoczeniu kosza (w promieniu 1 m). Lokalizacja poszczególnych koszy, ich ilość (wraz z pojemnością) oraz częstotliwość opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wykonawca wyposaży kosze przeznaczone na psie odchody w worki jednorazowego użytku. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie wykonywania zamówienia. Przez konserwację koszy rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy oraz - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy takich jak np. wymiana śrub. Odpady komunalne pochodzące z opróżnianych koszy ulicznych będą przez Wykonawcę transportowane i przekazywane do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu z tego tytułu. Część (zadanie) 2 - Likwidacja dzikich wysypisk. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość odpadów do usunięcia - 110 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie usunięcia w całości przewidywanej ilość odpadów), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Likwidacja dzikich wysypisk będzie następowała z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Dzikie wysypiska będą likwidowane w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia. Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie dzikich wysypisk z uwzględnieniem załadunku, wywozu i utylizacji lub odzysku zebranych odpadów komunalnych. Odpady komunalne pochodzące z usunięcia dzikich wysypisk będą przez Wykonawcę transportowane i przekazywane do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu z tego tytułu. Część (zadanie) 3 - Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość worków do uprzątnięcia (o pojemności 120 l) - 1396 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie zebrania w całości przewidywanej ilość worków), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Worki będą odbierane z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Worki będą odbierane na bieżąco z terenów wskazanych przez Zamawiającego. Worki muszą zostać zebrane w okresie 24 h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faxem lub e-mailem. Przedmiot zamówienia obejmuje uprzątnięcie worków ze śmieciami z uwzględnieniem załadunku, wywozu i utylizacji lub odzysku zebranych odpadów komunalnych. Worki ze śmieciami zebrane w ramach prac społeczno-użytecznych będą przez Wykonawcę transportowane i przekazywane do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu z tego tytułu. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia część (zadanie) nr 1, 2 i 3. 1. Wywóz odpadów winien odbywać się pojazdem oznakowanym w sposób stały i widoczny umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę, przeznaczonym do świadczenia usług tego rodzaju z zachowaniem standardów sanitarno-higienicznych (samochodem przystosowanym do przewożenia odpadów komunalnych). Pracownicy Wykonawcy realizujący ten przedmiot zamówienia powinni być ubrani w jednolity strój umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę. 2. Z odpadami należy postępować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający, gdzie zostaną przekazane odpady zebrane przez Wykonawcę; przy czym odpady należy przekazać do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania zawartych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu. 4. Ponadto Wykonawca po wykonaniu zamówienia - w terminie 30 dni jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu sprawozdania zawierającego następujące informacje: 1) o masie poszczególnych rodzajów odebranych z obszaru danej gminy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 35 l, 75 l i 90 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3., 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83415,00

  • Oferta z najniższą ceną: 83415,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177351,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Likwidacja dzikich wysypisk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3., 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7759,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7484,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7484,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7484,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3., 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7759,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7538,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7538,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7538,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.