eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych w Oddziale Okręgowym NBP w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Warszawa: Remonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych w Oddziale Okręgowym NBP w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 40921 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, faks 22 185 25 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych w Oddziale Okręgowym NBP w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych, w tym remont / renowacja struktur ściennych i sufitowych (o łącznej powierzchni 1.121 m2), pomieszczenia sali operacyjnej banku z zachowaniem kolorystyki istniejącej oraz remont bieżący pozostałych powierzchni ściennych (łącznie 1.086 m2) i sufitowych (łącznie 326 m2) w wyznaczonych pomieszczeniach z zachowaniem kolorystyki istniejącej. 2. wymiana sufitów podwieszonych, o powierzchni łącznej 262 m2, we wskazanych 10 pomieszczeniach. 3. Drobne roboty towarzyszące to remont okładziny z płytek ceramicznych ściennych w zakresie obejmującym wymianę luźnych i popękanych płytek ściennych ceramicznych o łącznej powierzchni ok. 8 m2 na nowe. Zamawiający będzie wymagał udzielenia gwarancji i rękojmi na okres nie krótszy niż 36 miesięcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie (umowa) obejmujące swym zakresem remonty malarskie i co najmniej jedno zamówienie (umowa) obejmujące swym zakresem wymianę sufitów podwieszanych o wartości łącznej obydwu robót minimum 80 000 zł. brutto lub co najmniej jedno zamówienie (umowa) o zakresie łącznym tj. remonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych, o wartości robót minimum 80 000 zł. brutto, każde ww. zamówienie w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w obiekcie, którego definicja określona jest w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z późn. zm.), z załączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. w zakresie czynności kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, gdzie nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Termin ważności dokumentu zawierającego oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w pkt III.4.3.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę. W takim przypadku przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie kierował się: - liczbą należycie wykonanych zamówień, spełniających warunki o których mowa w sekcji III.3.2) Ogłoszenia o zamówieniu w taki sposób, że za każde zamówienie Wykonawca otrzyma 1 pkt. Ocenie podlegać będzie maksymalnie 5 takich zamówień o największej wartości. 3. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą liczbę punktów, o kolejności będzie decydować łączna wartość brutto maksymalnie 5 zamówień o największej wartości spośród wszystkich należycie wykonanych, ujętych w wykazie, w ten sposób, że wyższą punktację otrzyma Wykonawca, który wykonał zamówienia o najwyższej łącznej wartości brutto, a Wykonawcy którzy wykonali zamówienia o niższych łącznych wartościach brutto, odpowiednio kolejne, niższe punkty. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art 26 ust 2b ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zamówienie wykonane przez te podmioty.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty są określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przesłany do Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski (NBP) - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21, Kancelaria NBP.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej bądź za pomocą faksu lub e-mailem, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2 i 3. 2. Dokumenty dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu oraz składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art.26 ust.3 Ustawy Pzp, zostaną złożone w oryginale lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający uzna te dokumenty i oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli dotrą w formie pisemnej do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 3. Zamawiający żąda, aby wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zwany dalej Wnioskiem, został złożony w formie pisemnej. 4. Informacja o złożeniu Wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania Wniosków został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 5. Zamawiający na swojej stronie internetowej www.nbp.pl opublikował Ogłoszenie o zamówieniu oraz formularz Wniosku wraz z załącznikami w wersji edytowalnej. 6. Opis sposobu przygotowania Wniosku a. Wniosek zostanie sporządzony w języku polskim, zgodnie z treścią formularza udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego. b. Wraz z Wnioskiem Wykonawca złoży, sporządzone w języku polskim: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenie i dokumenty wymienione w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, - pełnomocnictwo do podpisywania Wniosku i jego załączników, o ile prawo do podpisywania Wniosku nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z Wnioskiem. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku zostanie złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie, - pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył w formie oryginału Wniosek i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu można złoży w formie oryginału lub kopii. Kopie maja być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby/osobę upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyłączeniem postanowień dotyczących poświadczenia za zgodność oryginałem kopii pełnomocnictw. d. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. e. Poświadczenie za zgodność z oryginałem należy sporządzić w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko). f. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału określonych w art. 22 ust 1 Ustawy polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Ustawy, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego podmiotu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego obowiązany będzie złożyć stosowne dokumenty dotyczące w szczególności - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. g. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.Dopuszcza się używanie w oświadczeniach, Wniosku oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. Nr 90, poz. 999 z późn. zm.). h. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania Wniosku zastrzeże, ze nie mogą one być udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku nie uzasadnienia zastrzeżenia informacji Zamawiający uzna zastrzeżenie za bezskuteczne. i. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście Wniosku mają być parafowane własnoręcznie przez osobę/y/ podpisujące Wniosek. j. Wniosek wraz z jego załącznikami należy złożyć do: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, 00-919 Warszawa, ul.Świętokrzyska 11/21, w zamkniętym opakowaniu (kopercie), posiadającej następujące oznaczenie: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pn. Remonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych w O/O NBP w Bydgoszczy - Nr sprawy DKRZ-WPO-MB-242-063-BYD/16..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.