To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Lublin: ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620.
Numer ogłoszenia: 409234 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191969 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A,, ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159730,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185407,43
Oferta z najniższą ceną: 185407,43 / Oferta z najwyższą ceną: 185407,43
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe związane z remontem nawierzchni drogi krajowej nr 19 wykonywane jest na podstawie umowy Nr GDDKiA O/Lu/R-Kr/37/2013 z dnia 02.08.2013 dla zadania Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620. Termin wykonania przedmiotu umowy 30.10.2013. Droga krajowa nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik od km 329+800 do km 333+620 została zakwalifikowana do remontu ze względu na występujące koleiny i nierówności na nawierzchni. Przedmiar robót na w/w odcinek drogi przewidywał frezowanie istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej, ułożenie warstwy wyrównawczej o grubości min. 4 cm z betonu asfaltowego na powierzchni 47 419 m2 celem wyrównania profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni oraz ułożenie warstwy ścieralnej z SMA gr. 4 cm. Po wykonaniu frezowania warstwy ścieralnej okazało się, że istniejąca warstwa dolna nawierzchni posiada znaczne zaniżenia rzędu od 4 cm do 14 cm na zewnętrznych krawędziach poboczy bitumicznych, oraz liczne spękania siatkowe. Na etapie wykonywania przedmiaru robót Zamawiający nie mógł przewidzieć wystąpienia uszkodzeń nawierzchni w postaci spękań, gdyż znajdowały się one poniżej w-wy ścieralnej, natomiast znaczne deformacje krawędzi nawierzchni bitumicznej zostały uwydatnione po przejeździe ciężkiego sprzętu drogowego (frezarki). Wykonanie na tak zdeformowanej i spękanej dolnej warstwie konstrukcji kolejnych warstw nie będzie gwarantować odpowiednich parametrów nawierzchni dla istniejącego na tej drodze ruchu ciężkiego, co w przyszłości może być przyczyną przyśpieszonej degradacji nawierzchni. W związku z powyższym należy wykonać roboty dodatkowe polegające na profilowaniu krawędzi pobocza bitumicznego betonem asfaltowym AC16W, a w miejscach spękań ułożyć siatkę wzmacniającą konstrukcję nawierzchni. Uzasadnienie: Zamówienie udziela się wykonawcy zamówienia podstawowego - SKANSKA S.A ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Wartość realizowanego zamówienia podstawowego wynosi 3 986 426,18 zł netto, zamówienia dodatkowego wynosi 150 737,75 zł. Do dnia 20.09.2013 r. nie udzielano zamówień dodatkowych, wobec tego wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Ułożenie siatki i wykonanie profilowania jest konieczne dla zapewnienia odpowiednich parametrów nawierzchni, bez wykonania których zamówienie podstawowe nie będzie właściwie spełniać swojej funkcji tj. nie zapewni właściwej nośności i równości, a tym samym nie zapewni poprawy bezpieczeństwa ruchu pojazdów. Odcinek przejścia przez m. Niedrzwica Duża i Niedrzwica Kościelna jest szczególnie newralgiczny ze względu na przekrój uliczny, duży ruch lokalny, duży ruch tranzytowy pojazdów ciężarowych i duży ruch pieszych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie dodatkowe należy wykonać przed ukończeniem zadania podstawowego tj. przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Wobec powyższego zostały wyczerpane wszystkie okoliczności dla zamówień dodatkowych określone w art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
- PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. MAŁEJ W WOLINIE
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 178 odcinek Czarnków - Huta od km 53+100 do km 56+200
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.