To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Lubin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.:
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kilińskiego 25 a,
Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1,
Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13,
Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3,
Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a,
Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.
Numer ogłoszenia: 409274 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368654 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jana Kilińskiego 25 A, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 74-63-400, faks 076 74-63-401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kilińskiego 25 a, Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a, Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kilińskiego 25 a Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a, Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający posłużył się prawem opcji,o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Tym samym w załączniku nr 6 do SIWZ został wskazany zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach, który, z zastrzeżeniem pkt 10, Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia tzw. widełki, do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. 4Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 zadań, tj.: Zad. I. Dostawa świeżych warzyw i owoców. Zad. II. Dostawa ziemniaków. Zad. III. Dostawa warzyw i owoców, gotowe dania (mrożonki). Zad. IV. Dostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych. Zad. V. Dostawa jaj. Zad. VI. Dostawa tłuszczy, nabiału. Zad. VII. Dostawa mięs i wędlin. Zad. VIII. Dostawa ryb mrożonych, surowych, wędzonych, puszkowanych. Zad. IX. Dostawa produktów suchych, kwaszonych, soków, dżemów, herbaty, przypraw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.11.00.00 - Mięso 54.12.00.00 - 54.12.00.00 15.61.13.00 - 15.61.13.00 15.81.11.00 - Chleb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 11.84.23.00 - 11.84.23.00 03.14.25.00 - Jaja 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.11.20.00 - Drób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Dostawa ziemniaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Stafiniak, Wysokie5, 59-305 Rudna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6502,80
Oferta z najniższą ceną: 6502,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6502,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 Dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FERMA DROBIU "MAĆKÓW" JOANNA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
FERMA DROBIU "MAĆKÓW" JOANNA MAŁECKA
- Ferma Drobiu Maćków, Lisowice 43 B, 59-230 Prochowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6260,35
Oferta z najniższą ceną: 6260,35 / Oferta z najwyższą ceną: 6663,68
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 - Dostawa mięs i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Producentów Drobiu Wędlin, Konserw, Hurt - Detal Elżbieta Krzyżosiak, Wrocławska 23, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56000,95
Oferta z najniższą ceną: 56000,95 / Oferta z najwyższą ceną: 56000,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.