eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowabieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Częstochowa: bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5 do 31.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 40927 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, fax 034 3785468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5 do 31.12.2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych o długości 577,9 km i dróg wojewódzkich o długości 140,8 km na terenie Powiatu Częstochowskiego w granicach gmin: Blachownia, Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Koniecpol. Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny i Starcza z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5 do 31.12.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: - Dla zadania nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) - Dla zadania nr 2: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) - Dla zadania nr 3: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) - Dla zadania nr 4: 56 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy 00/100 PLN) - Dla zadania nr 5: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Dysponowanie osobą (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia kierownika robót w zakresie branży drogowej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostaną ujęte zadania o łącznej wartości /brutto/ : - dla Zadania nr 1 w wysokości 250.000 złotych, - dla Zadania nr 2 w wysokości 300.000 złotych, - dla Zadania nr 3 w wysokości 250.000 złotych. - dla Zadania nr 4 w wysokości 5.600.000 złotych. - dla Zadania nr 5 w wysokości 300.000 złotych. w zakresie robót drogowych. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie danego zadania. - Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do posiadania podstawowego wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań (remontery drogowe, koparki, walce drogowe, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym) tj.: dla Zadań nr 1, 2 i 3 - posiadania co najmniej 1-go remontera drogowego (posiadanie sprzętu powinno zostać poświadczone odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi własność lub dzierżawę), dla Zadania nr 4 - posiadania podstawowego wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. walce drogowe, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym (posiadanie sprzętu powinno zostać poświadczone odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi własność lub dzierżawę), dla Zadania nr 5 - posiadania podstawowego wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. ścinarkę pobocza, koparkę do rowów i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym (posiadanie sprzętu powinno zostać poświadczone odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi własność lub dzierżawę),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania z art.24 ust.1 i 2 ustawy-Pzp - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. - Oświadczenie o podwykonawcach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego - ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, II piętro pokój nr: 252.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 1 Rudniki będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etapie obejmującym okres od 07.06.2008 r. do 30.11.2008 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich po okresie zimowym wykonane do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 07.06.2008 r. do 30.11.2008 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 3 Poczesna będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 07.06.2008 r. do 30.11.2008 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych w okresie od podpisania umowy do 31.03.2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany na drogach powiatowych do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2009 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2008 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich w okresie od podpisania umowy do 31.12.2008 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich obejmuje bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienia korpusu drogowego na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2008 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.