Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Częstochowa: bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5 do 31.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 40927 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, fax 034 3785468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5 do 31.12.2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych o długości 577,9 km i dróg wojewódzkich o długości 140,8 km na terenie Powiatu Częstochowskiego w granicach gmin: Blachownia, Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Koniecpol. Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny i Starcza z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r, Zadanie 4 do 31.03.2009 r. i Zadanie 5 do 31.12.2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - Dla zadania nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) - Dla zadania nr 2: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) - Dla zadania nr 3: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) - Dla zadania nr 4: 56 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy 00/100 PLN) - Dla zadania nr 5: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Dysponowanie osobą (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia kierownika robót w zakresie branży drogowej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostaną ujęte zadania o łącznej wartości /brutto/ : - dla Zadania nr 1 w wysokości 250.000 złotych, - dla Zadania nr 2 w wysokości 300.000 złotych, - dla Zadania nr 3 w wysokości 250.000 złotych. - dla Zadania nr 4 w wysokości 5.600.000 złotych. - dla Zadania nr 5 w wysokości 300.000 złotych. w zakresie robót drogowych. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie danego zadania. - Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do posiadania podstawowego wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań (remontery drogowe, koparki, walce drogowe, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym) tj.: dla Zadań nr 1, 2 i 3 - posiadania co najmniej 1-go remontera drogowego (posiadanie sprzętu powinno zostać poświadczone odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi własność lub dzierżawę), dla Zadania nr 4 - posiadania podstawowego wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. walce drogowe, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym (posiadanie sprzętu powinno zostać poświadczone odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi własność lub dzierżawę), dla Zadania nr 5 - posiadania podstawowego wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. ścinarkę pobocza, koparkę do rowów i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym (posiadanie sprzętu powinno zostać poświadczone odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi własność lub dzierżawę),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania z art.24 ust.1 i 2 ustawy-Pzp - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. - Oświadczenie o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego - ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, II piętro pokój nr: 252.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 1 Rudniki będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etapie obejmującym okres od 07.06.2008 r. do 30.11.2008 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich po okresie zimowym wykonane do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 07.06.2008 r. do 30.11.2008 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2008 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie OD 3 Poczesna będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 07.06.2008 r. do 30.11.2008 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych w okresie od podpisania umowy do 31.03.2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany na drogach powiatowych do dnia 06.06.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2008 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2009 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2008 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich w okresie od podpisania umowy do 31.12.2008 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich obejmuje bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienia korpusu drogowego na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2008 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych ( 2 części) do AŚ w Częstochowie.
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- "Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek"
- Remont cząstkowy, wielkopowierzchniowy drogi wojewódzkiej nr DW351
- Roboty budowlane w zakresie utrzymania bieżącego dróg gminnych wiejskich - bieżąca konserwacja dróg w sołectwach
- Świadczenie usług utrzymani leśnej infrastruktury drogowej na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Miechów w roku 2025
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.