eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraOczyszczanie ulic, placów i chodników w Jeleniej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Jelenia Góra: Oczyszczanie ulic, placów i chodników w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 409370 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383850 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic, placów i chodników w Jeleniej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na oczyszczaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Jelenia Góra w tym: - oczyszczanie jezdni mechanicznie i uzupełniająco ręcznie, - oczyszczanie chodników, ścieżek i dróg rowerowych mechanicznie i ręcznie wraz ze zbiórką nieczystości z poboczy, rowów, żywopłotów i zieleńców w pasie drogowym, - opróżnianie koszy i pojemników na odchody zwierzęce, - prace interwencyjne utrzymania i zabezpieczenia pasa drogowego, w tym: likwidacja zagrożeń w ruchu drogowym (np katastrofy, zanieczyszczenia spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi, wypadki drogowe itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, realizowane w ramach zadania pn.: Letnie oczyszczanie ulic i placów w Jeleniej Górze i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: - oczyszczanie jezdni mechanicznie i uzupełniająco ręcznie, - oczyszczanie chodników, ścieżek i dróg rowerowych mechanicznie i ręcznie wraz ze zbiórką nieczystości z poboczy, rowów, żywopłotów i zieleńców w pasie drogowym, - opróżnianie koszy i pojemników na odchody zwierzęce, - prace interwencyjne utrzymania i zabezpieczenia pasa drogowego, w tym: likwidacja zagrożeń w ruchu drogowym (no katastrofy, zanieczyszczenia spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi, wypadki drogowe itp.). Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 1.486.111,14 łącznie z podatkiem VAT stanowi kwotę 1.605.000,03 PLN. Natomiast zamówienie uzupełniające przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu w kwocie nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego stanowi kwotę 495.370,38 PLN (wartość umowy podstawowej nr IZP.272.46.2011 z dnia 15.07.2011 r. wynosi 900.000,00 PLN).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.