Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Augustów: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie
Numer ogłoszenia: 409500 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Młodzieżowych , aleja Kardynała Wyszyńskiego 3A, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432540, faks 087 6432540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bm-augustow.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie zgodnie z załącznikami do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest: złożenie pisemnej oferty wg formularza zawartego w SIWZ w terminie do dnia 11.12.2009r. do godz. 9.00 w Zespole Placówek Młodzieżowych w Augustowie, ul. Al. Kard. Wyszyńskiego 3A (sekretariat).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna być złożona według wzoru określonego w Załączniku nr 1 oraz w Załącznikach o 1A do 1C. Wymagane są dokumenty wymienione w Rozdziale V pkt. 2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bm-augustow.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Młodzieżowych w Augustowie
ul. Al. Kard. Wyszyńskiego 3A
16-300 Augustów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie ul. Al. Kard. Wyszyńskiego 3A 16-300 Augustów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso, wędliny, drób, wędliny drobiowe i pasztety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin, drobiu, wędlin drobiowych i pasztetów do stołówki Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mleko, i produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: owoce i warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa owoców i warzyw do stołówki Zespołu Placówek Młodzieżowych w Augustowie zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2025
- Zagospodarowanie linii oddziałowych w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
- Modernizacja odcinków drogi powiatowej Nr 1194B Bargłów Kościelny - Pomiany - granica województwa - ETAP II
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.